en av dom här

overkliga mårnarna med pepp!
 
börjar va nån månad sen sisst eller så.
 
bah: HAAAAAAAAAAAAaaaeeeeee e   e      e         e                   e                            j
 
upp i rasamde fart till jobbet kvart i sex!
 
---
 
jag vet vars piggheten kommer åxå.
 
en DÅLIG dröm!
 
:D
 
drömmar påverkar det vakna livet precis lika mkt som tvärtom. nästan MER skulle jag vilja påstå bara för att vara på tvären.
 
ja iaf jag befann mig på en kryssare. och det var fan ingen lyxig en. I ETT ÅR!
 
typ den längsta drömmen ever. så jääävla tråkigt det var. inget värt att berätta. så jävla tradigt var det. totalt menlöst folk, fult och hemskt!
 
Så när jag vaknade vare som : SÅ JÄVLA SKÖNT ATT VA HEMMA!

:D
 
:D
 
:D
 
bah rusade upp och uppskattade mitt i övrigt halvsunkiga liv mer än på typ... en månad!
 
hahaha.
 
jobba bara halvdag dessutom.
 
och fick tag på en gubbcykel!! :D
 
dessutom typ en svinny. nästan gratis.
 
det känns typ som att man sitter på en kamel.
 
---
 
javad annars. vette katten.
 
tänkte (av en ren tillfällighet) vara nykter 2 helger.
 
påsk firar jag i helvette.
 
...
 
Stieg haej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0