en vanlig dag

Vaknade till vid 04.07 inatt (bah: ååh en timmes sömn till, innan jobb (av att min tyska sambo mrs Heidegger trampar mig över bröste(n)t. Hon drar definitivt likt sin forna släkting Martin, åt nazihållet.))) med tanken:
 
jag kliver upp idag på ETT endaste villkor: att jag får göra det i formen av ånga.
 
-- Det där var en mening -- (är lite tveksam till att det blev både ... "av att" och "med tanken". men förihelvette;!! barnvarianten hahaha Jag vaknade till vid 04.07 inatt med tanken: öööh. nått om att jag mkt hellre skulle vilja vara ånga än människa.
 
:D
 
skitsamma. solen är fan uppe vid halvsex och vädret är fenomenalt jämt nuförtiden!
 
Hurtade iväg mina 10 minuters gång till jobbet.
 
-Har städat i några veckor nu och vad kan jag säga: ptja, egentligen är det ganska tråkigt!
 
städastädastäda (BRRRRRR köra cp-maskin i clownkostym) Tiden går väldigt snabbt!
 
Sen iväg från snabbmaten till järnvägsstation på 5 min. och bah: FLYTTA PÅ ER ANNARS STÄDAR JAG ER!!
 
sen 5 min hem på lunch.
 
sen 5 min till tredje stället. och uuuut i bilen och åka runt stan och fixa småsaker, kanske utanför DIN dörr(!!!!)
 
ändå jobb.
 
mer ändå tur att jag har nära till allt. haha annars skulle det här fan vara fördjävligt!! (dumjävel)
 
--
 
Förra och förrförra.. och även förrförrförra (!!) jobbet var så jävla slackigt.
 
Hade alltid trott att jag skulle digga att ha det så. Men det gör jag ju då uppenbarligen ej. Det är väldigt, väldigt segt och det enda man kan göra är att ha dåligt samvete för att man låser in sig i ett hemligt rum ibland och spelar bas.
 
ÄRU SÅ JÄVLA BRA SJÄLV DÅ?
 
:D
 
--
 
äntligen gigg nästa helg! på skarren. på scumcills släppfest.
 
--
 
i veckan har jag käkat fisk till lunch. varje dag. det är gott. nu är jag less. nästa vecka blir det nått annat.
 
katt?
 
stekt svamp till middag.
 
alltid advokato. med djävulskt små fiskägg. gott och lite perverst.
 
öh vad faen annars då?
 
jajusst. nu är det helg! jag är typ aldrig ledig på röda dagar.
 
alltsomallt bara 3 helger i månaden. en veckas semester.
 
jag är assfucked. men fast anställd. det trodde jag aldrig att jag skulle bli. känns rätt hemskt.
 
fast ekonomisk trygghet
 
ändå fegt.
 
men jag tycker om det.
 
Vad jag tycker om min tillvaro och livssituation: 6/10.
 
Hur jag mår överlag 7/10.
 
---
 
bara jag får lite mer i lön tänker jag gå ned i arbetstid.
 
är övertygad om att livskvalitén skulle stiga till 7.5 om jag jobbade halvtid.
 
men det gör den ju om man knarkar åxå, så det är inget argument fööör.
 
att göra saker man mår bra av, alltså.
 
man ska bara göra saker som gör en skönare!
 
:D
 
..
 
+
 
har 4 nya spel!
 
och 4 nya skivor!
 
och snart 24 lite gamla öl!
 
..
 
---
 
mmmmmmm nu ska jag suga gnuballe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
fredrik

4 nya spel? Vadå för spel? :D

2013-03-31 @ 14:37:34
URL: http://fredrik-d.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0