då så!

har varvat racedriver grid 2.
 
började på hard. slutade på mega-eazy.
 
it was great!
 
_D
 
---
 
nästa helg spelar jag med ett band på en nyöppnadklubb (bara brudar) i stan. sen vilar vi ett tag, sen far vi till strömsund och när det är klart åker vi igenom typ sverige (inkl storstäder) & finland (blir great. jag har vart i vasa en gång på finlandia och vad jag minns var det kul. det här blir kulare).
 
ja.
 
sen är det folk jag aldrig träffar; som bröder, bästisar & snyggingar.
 
så jag hoppas vi ses då.
 
vi (i typ band) turnerar då med Zonaria (härligt njutbara unga män)
 
och ja våran (vi är några stycken) debutskiva Ignition kommer ut i samma veva.
 
alla datum får bara inte ni veta vad gäller allt.
 
:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0