changes

wow, jag är överväldigad över allting!
 
och det är en bra sak.
 
I förrgår var det och spelades i strömsund och det var kul.
 
min morsa blev utkastad för att hon kastade öl på vakterna!
 
:D
 
---
 
sen är degen  (förmodligen en av de smartaste och bästa människor som existerar) i byn där vi lever.  med sin vackra dotter m.
 
kaka ska bli ambulansförare med all säkerhet!
 
jag stormtrivs i min levnadssituation (jag menar hur kasst är det att få släppa en skiva för första gången på typ... mer än 10 år + turné i höst. och ett uthärdligt jobb samtidigt som tillåter mig att göra detta)
 
några fler grejjer
 
ska köpa sjysst kamera och uppdater med kort sen i höst!
 
arslet fullt.
 
haej!
 
---
 
jajusst!
 
choffe producerar idol-jonas i swedish idiot studios.
 
lär låta som judas priest, fast bättre.
 
idag ska jag spela tv-spel och se på lite film efter.
 
dricka folköl medans.
 
och vila för att städa max sen i typ 40 månader.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0