tuff-tuff

Julen + nyår var kul. som en dimma med massa släkt, minnen och shit. blabla och vad gör dom nuförtiden?!? minns du när..... etc sen mår man ju som man vill därefter. hade oförklarligt svinont i ryggen en vecka och orkade i princip inte gå utanför boet.menmen, riktig vila för första gången på typ ett år.
 
man ska inte underskatta att ha tråkigt! sen spirits back and ready to kick ass v 2! egentligen var det ju tänkt att jag skulle börja på nya jobbet. organiseringen där verkar inte direkt på topp. har ingen aning om vad som väntar men. ska bli kul ändå! så här; fältarbete. empiri. jag är ju egentligen spion. observerar först och främst mänskligheten och ser vad de som värst pysslar med på den här planeten. jag menar: varför gördu på dette viset?!? våfförårå. :D man kan ju börja med att testa på att göra allt de gör innan man fäller sitt slutgiltiga omdöme. HE HE. så behave!
 
döttdrrdumdö-dö .   ZILTOID!!
 
ja de hörde iaf inte av sig som lovat. ändå skönt! :D hade hur bra vecka som helst. kom in i mina (konstnärs)rutiner och vardagsritualer jag haft större delen av mitt vuxna liv. tillbaka till verkligheten så att säga. haha riktigt arbete! sen ringde i måndags iaf och bad om ursäkt och skulle skicka ett mess med starttid och plats. vilket de fortfarande inte gjort.
 
har även fixat bra referenser och shit från förra. men alltså mina konstnärsrutiner! haha. känns trist att bryta dem jusst när man börjar komma igång och man har ett ordnat liv som man vill ha det egentligen.
 
det sketna med att de inte hör av sig som lovat är ju det här... ENDA egentliga problemet som existerar i världen. pengar. åtminstone roten till de flesta -. alltså hur de hanteras. tror inte det skulle se särskilt annorlunda ut här om man lät 7åringar sköta hela skiten. men jag har insett: don't even go there man!
 
men ändå; nånting sköts ju (rätt uppenbart) ganska dåligt (av nån) här.
 
...eller ~låtsas~ skötas av någon, nånstans, från ett (förmodligen) svinhögt elfenbenstorn på ett berg. på en ö. eller kanske troligast i en vulkan. under vattnet.
 
:D
 
---
 
aaaaaaaaaaaaaaaaah!!
 
 
nåja. jag betalar gladeligen en dagslön för varje dag jag får ha det så här!

:D
 
egentligen ovärderbart.
 
så ja. all good! har inget problem med det här att man ska "bli inringd" sitta och vänta i telefonen och shit. för det gör jag ju EJ! tycker bara man har det extra bra när man: äeh, egentligen ska jag ju jobba! haha och well, när det är jobb är det jobb.
 
no problemo!
 
och det kommer ju bli fast. sen. ett år eller så tills man blir less, igen.
 
ja. vafan. so far soo good!
 
haaaej
 
ZILTOID!!!
 
---
 
har förövrigt återupptäckt brysselkol. jävulkst gott. det smakar perverst
 
bah: lets manifest in human form just for the sheer joy of eating brysserelrerlkol!
 
//jolly (joy) roger (s mack)
 
.-.. är du under!
:D
 
fish and ships o'hoy!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0