Vardagsritualer

Mina vardagar är så infernaliskt långtråkiga MEN
 
som tur är har jag mina ritualer.
 
upp fem cykla till jobbet.... HÄRDA... lura sig själv att det åtminstone går att ha kul i sin hjärna. eller att man trivs med arbetskompisarna eller nått.
 
-kaffe & cigg åtta.
 
Långsamt dö inombords 2 h.
 
----
 
MEN ALLTSÅ ÄNDÅ GOTT att
 
..jag är förunnad lyxen att kunna gå hem på lunchen.
 
typ på med ett avsnitt av värvet,
 
nygrillad kyckling, advokato & patrika på tunnbröd med stark bea.
 
ärtsoppa till och sen två varma lucceballar i mjölk
 
MMMMMMMMMMMMM majs majsmajsmajsmajsmajs.  bajs!
 
jag bajsar alltid på lunchen. det kommer ut samtidigt som det andra kommer in.
 
----
 
taggar för (den betalda) cykelturen till nästa jobb. Blir..... hmm A camp i lurarna idag. jag tycker dom spelar julmusik.
 
sen vara självmordsbenägen 4 h.
 
hem och sova typ 2 h.
 
sen iväg till onsdagsaxl och dricka folköl och typ se familyguy och lyssna på gamma ray eller nått.
 
----
 
ja sen är det bara långtråkighet att seframemot över julhelgerna. JAG ÄR ALDRIG LEDIG. 
 
nånsin. max 3 helger i månaden. år in och år ut. inga röda dagar.
 
FITTA!!!!!!
 
i helvette att jag gillar läget. "va glad att man åtminstone har ett jobb".
 
NEJ, inte ett dugg. 
 
:D
 
jag har absolut INGENTING att se framemot. NÅNSIN. mer.
 
iaf känns så jusst nu iaf. fast ändå kanske första semestern sen sommaren 2011.
 
jag hatar det här.
 
tur man inte måste sträva nånstans. livet ändrar alltid otippat riktning till det sämre eller bättre med jämna mellanrum.
 
hoppas till det sämre!
 
 
kom alltid ihåg det här - no matter what - vad morgan Bil för länge sen insåg:
 
 
Det blir ALDRIG bättre
 

true datt. iaf på det stora hela.
 
 
men man vänjer sig.
 
 
hejdå
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0