Stockholm

 
Ska jag skriva ovanför, eller under korten, vad jag vill tillägga? pax: ovanför! :D och under på vissa. det var för krångligt att skriva över det ovaninklistrade. iaf. typ godnatt, imorrn åker jag till stockholm!
 
*glömmer bort att jag har en kamera och missar att ta kort på en jävla massa bra saker*
 
kommer på att jag har en kamera medans jag har tråkigt på soundchecken på debaser:
 
(ovanför!)
 
Zonaria lever om, och har en jättelång kille med jättelångt hår från LA på gitarr! (han påstår att umeå har en mkt större och levande metalscen än jusst den där på usas västkust. så varför inte flytta dit (HIT!) där det händer. så det gjorde han. stockholm är inte riktigt lika levande som umeå heller, men helt ok, så därför spelar vi där, för att vara snälla med dem. bjuda på oss själva och visa vart skåpet skall stå. :D
 
går ut och dricker lite öl i sommarvärmen! känns som att åka tillbaka en månad i tiden. i umeå har det vart höst i en månad. där torde los angered vinna.
 
 
att hänga upp sin backdrop är sju reser svårare och kräver typ mer talang än att genomföra ett gig.
 
*gigget var hur kul som helst!*
 
sedan öldrickning! var kul att träffa lite kompisar där. typ ibbe och freddan + några nya.
 
 
det börjar vara svårt att se vad paprik har för sig bakom mustaschen. :D
 
ja sen letade vi efter tobak och folköl. och taxi och sånt.
 
fick först erbjudande av en svart en, men han var för dyr. ett kvarter efter hash. men jag röker inte hash, så tack men nej tack.
 
hittade dock en rikig taxi. 400 spänn för en liten buss till wille ca 2 mil i utankanten av stan. förmodligen billigast i stan. SVART?! aaAAAAAAAaaAldrig. :D
 
efterfest:
 
drack saki. typ det värsta i smakväg nånsin. men fyllde sin funktion väl.
 
*sova*
 
Vakna grabbar vi måste ha pizza och hämta grejjerna (stockholm hade även betydligt sämre catering än umeå. om än dock lika mkt gratis öl. som ändå räckte ungefär halvvägs till det vi var värda.)
 
stackars choffe som inte dricker öl.
 
men, ändå upp och hoppa , fatso!!
 
 
(var tydligen halvoskönt att sova där)
 
 
helt ok här inne. dubbelt så konfort och prisvärt än och som hotell.
 
 
 
ja sen åkte vi hem och jag sov i 17 och en halv timme. käkade pizza och sitter här nu.
 
haaeej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0