SAKER-JAG-GILLAR-ATT-GÖRA-LISTAN

Den här kommer att ta ett tag och uppdateras eftersom:
 
1. Flyga i en vakendröm
1. Spela live
typ2 (orka förskjuta alla nr) Åka rymdskepp
2. Sova
3. Äta
4. Supa
5. Tänka
5. Cykla omkring och lyssna på carole king
6. Inte tänka
7. Skriva
8. Läsa
9. Spela tv-spel
10. Umgås utan att dricka öl
10 Handla
11. Se på konstig film
---
19. Skriva musik som blir bra.
---
29. Lyssna på musik som inte är carol king eller morbid angel
35. repa
39.
.....
50. Öva (spela gitarr/bas ensam hemma)
62. bajsa
67. Knulla
68. Ha husdjur
80. Jobba
88. Bli misshandlad
90. Köpa saker som inte är mat.
97. Dö
98. Ha en depression
99. Ha panikångest
100 Äta makaronipudding
 
 
 
obs: listan förändras beroende på dagsformen.
 
hur jag kommit fram till den är bara frågor som folk ställer till en då och då
 
eller när jag gör någonting och tänker: nu skulle jag hellre vilja (tanke som i regel uppstår då jag gör något längre ned än topp 50)
 
lägg märke till att jag gillar att göra saker som inte är roliga!
 
vissa saker är fiktiva, men saker jag antar jag skulle vilja göra. dom är dock få. ser det ut att vara några konstigheter är det är bara att fråga!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0