ja. nä. jo, kanske

gårDAGEN:
 
Gick och la mig 2. sov först iofs, mellan först 5 igårmorse till ja, typ 12. och tänkte; det här ridicilus, jag måste gå och handla mat. jag tänker inte käka den där kalla pizzan. försökte gå, men kunde knappt stå på benen. så. No, you dont!
 
typ prioriteringar: sömn är viktigare än mat i det här läget.
 
man vaknar till lite då och då och känner sig förfriskad!
 
sömn is the shit!
 
sen vaknar man och är fan jäävligt hungrig så. japp nu jävlar skall du ätas - kall eller varm - you have gotta go!
 
kall. den låg ju på bordet så det kändes inte mödan värt.
 
jahapp. på soffan hela tiden och:
 
vore ändå skönt och sova.
 
en snus kvar *fan!*
 
den tar vi!
 
jahapp kolla klockan: typ åtta! great.
 
är inte ens bakis längre.
 
så vad ska man roa sig med?!
 
ÅH det är mörkt!
 
jag har inte upplevt mörker på säkert 5 månader!
 
saknat dig, min vän!
 
ivanliga fall är jag uppe mellan fem på morgonen och nio på kvällen. och vad jag antar är fortfarande solen upp då.
 
men jag njöt som av mörkret, tände lite ljus och såg slutet av säsong 2 på battlestar galactica. och fan det  börjar ju va bra nu. dom har typ hittat earth. eller man vet inte om det är det än. men antagligen. nått liknande iaf.
 
-
 
läsa lite. orka typ 10 minuter. ja sen var klockan 2.
 
sov idag till typ
 
(sömn är bland det bästa som finns. jag är fascinerad. jag och paprik kom fram till att om man fick välja skulle man snooza resten av sitt liv. slippa va vaken mer än några sekunder och må så jääävla bra för att man vet att man slipper kliva upp hela tiden! :D  :D )
 
jaja nu är jag då det och utsövd. vad ? jo vaken. överskattat.
 
mådde ändå bra. så här sömnseg som man blir av att sova större delen av nått dygn eller så.
 
läste lite mer. tråkigt. spelade lite biochock. tråkigt. varför? jag har ju spelat igenom det en gång. dåligt går det åxå! racedriver (samma sak).
 
käkade chips och dip.
 
irriterad är vad jag kan beskriva mig som.
 
fyfan!
 
vad är det här för skit igentligen?
 
retlig är nog bättre ord.
 
det är stökigt här! (det är en svaghet jag utvecklat genom åren. typ degenerering. när jag var yngre var jag totalt obrydd om jag hade det skitstökigt. och jag menar SKITSTÖKIGT! :D. det kändes som bara koolt. jag älskade att vakna upp och se slitnare ut en slitnast på morgonen! håret åt alla håll. tyvärr inte tillräckligt med påsar under er, små ljushämtare!)
 
men nu är det inte så. jag blir irriterad på det där ansiktet när jag kollar på det. hur slitet det en ser ut. och lägenheten. fyyyfan.
 
kaos.
 
och jag vill inte städa!
 
i helvette!
 
jag jobbar ju för fan som städare. nu har jag "semester" (varje dag kostar typ 800 spänn).
 
är den här dagen värd åttahundra. knappast. men ändå kanske! jag längtar till det blir mörkt iaf!
 
kanske skulle man sova lite mer?
 
det är ju bara ljust ute. vad skulle det tjäna till att gå ut. fint väder. kanske för att slippa stöket här hemma. några månader till får det gå innan det är dags. jag tar väl bort det värsta typ fläckar och röjjer bort saker lite ibland. men är det mörkt här så är det onödigt!
 
då är det som bara mysigt med mörka former som fladdrar i ljusskenen. lite som att bo i en grotta skulle jag tro. mysigt!
 
hahaha
 
det här var upplyftande! att sätta dom här bokstäverna på skärmen. mår faktiskt rätt bra ändå!
 
men vad ska man göra?
 
göööra. jag hade ju som lovat mig själv att inte göra så mkt. mer än att fiska kanske. se film och ETT gig till får räcka. i stockholm ja. ett rep innan åxå. högst två.
 
det är lite halvsurt med bara linecheck. det som att spela på lotto. man blir ändå jäävligt glad när det råkar vara bra ljud.
 
tidigare var det enda viktiga att publiken var svinigt full och headbangade.
 
nu är det ungefär lika viktigt att vi spelar bra (vilket underlättas mkt mkt mkt av att man har bra medhörning).
 
då kan man tom skita i publiken. ja, det gör man ju egentligen iaf, men. dom bidrar ibland. dansa kan man ju ändå tycka att de orkar. inte stå där och släpa babianrövarna i marken bara. jag vet att vi är bra. och. haha
 
:D
 
ja, har sitter håret och torkar. borde tvätta handduken känner jag. :D
 
eller bara ta av den och ta nån annan nästa gång.
 
så blir det iaf. inget städ under de här veckorna ALLS. kanske tvätta. äh har ändå 3 par kalsonger. eller några till (SE DÄR! PLANERING AV MR FRAMFÖRHÅLLNING!)
 
:D
 
nä. gå på bio då?
 
fast jag orkar inte ringa och höra med nån. jag orkar inte gå in på facebook. (vi har bestämt att vi repar på torsdag. jag har semester.)
 
jag ska öva sen om jag känner för det och inte bara irritation.
 
det stämmer det här: super man en dag är 3 förstörda. super man 3 dar är en vecka förstörd. inte riktigt för jag är inte riktigt 40 än. men.
 
---
 
fel snus köpte jag igår också. white portion. jag vill se nästa sesong av battlestar (NEJ, du orkar inte flytta fåtöljen vilket gör det möjligt. räknas som städning).
 
haha vad bra!

nu blev jag less igen. en promenad vet jag att det alltid funkar med för att lösa irriterbarhet. har man tur blir man bländad så det ser mörkare ut när man kommer hem. men det går jämt över för snabbt.
 
dessutom påminns jag bara av jobbet om jag går ned mot stan. och jag gillar inte att jobba. min chef säger alltid glatt .- du är ju en av dem som VILL jobba!
 
är jag? sure I am.
 
man ska inte prata jobb. jag gillar av princip inte att jobba. men jag gillar mitt jobb. för att klargöra mig!
 
:D
 
var tydlig i allt du gör!
 
hahaha
 
nä. nu har jag inget mer att tänka på. torka håret och lämna den här dynghålan. men nääääe. det tar emot.
 
det bästa vore att sova mer så man slipper den här dagen och förhoppningsvis känner sig bra igen som igårkväll.
 
japp.
 
så här är det alltid.
 
imorrn är allt som det ska och hjärnan i balans. fungerar lite bättre.
 
sen har man ju en vecka typ.
 
mjäh.. you know..
 
--
 
läste igenom ovannämda. haha. deschiffrera min röv!
 
:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0