dom hamnar i ett nytt derajtectery eller nått.

måste göra en sökning varje gång på datorn efter jag kopplat in sladden mellan mobilen och den.
 
och då hittar man kortet.
 
bökigt, men vad gör man? 
 
:D
 
--
 
ojj. nu försvann de eftersom de bara var thumbnails.
 
*starta sökning igen*
 
--
 
åh. koolt jag slet dom bara över. tänk 80-tals mac.
 
windows, vilken jävla ripoff.
 
:D
 
iaf:
 
städade ändå lite.
 
 
jag drack ett par öl i dag med degen. ursäkta det ofördelaktiga kortet. han var verkligen inte så full som det ser ut som. varmt var det, ändå.  :) man skulle kunna säga att vi repar. fick iaf höra min nya favouritlåt med auberon med hypotetisk tysk väs-sång till. fantastiskt. jag har värsta julklappen här hemma. vet att den är så bra att jag drar mig från att öppna den; auberons uppföljare till crossworld. kan hända. om inte. så har vi försökt. :)
 
 
kool gitarr jag har.
 
panta burkar.
 
kung att man får 1 kr för varje.
 
ändå inte samma glädje vid pantningarna nu med fast inkomst.
 
ja det var inte mkt spännande.
 
har iaf börjat med twitter. igen.
 
det är typiskt. har man gjort nått förut är det i regel omöjligt att reclaima det. det är då allas helt enkelt!
 
:)
 
så: onwards.
 
ziltoid hade radioprämiär nyss!
 
riktigt kul att tuna into.
 
(natural woman med carole king)
 
haej
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0