ruuuuuuuubeeeeen!

Jävla sjå i veckan. Styrt upp grejjer som ett aber. ändå KLART!

:D
 
äntligen börjar omslaget ta sig. demokratiska processer är väldigt utdragna.(med slängar av diktatorveton här och där) typ ett halvår. först titeln. GAAAAH.
 
ett utkasst. och alla (!) var överrens. om att det kommer bli kanin!
 
(väldigt både (trippel?) roligt, konstigt och typ metal haha)
 
självsatt deadline är med ett hår eventuellt möjlig! (hoppas inte)
 
jobb året ut, även. whoopie. känns ändå bra att se ett slut på det. hade vart naejs att testa på den här överklasslyxen och tryggheten med fast anställning, semester och sånt.
 
men det vore dumt att någonsin tro att det kommer hända.
 
:D
 
so. future sen. typ ta studenten. fast med lite fler alternativ och (förhoppningsvis) pejl.
 
mer skäl till ickemisär:
devin - epicloud i dagarna.
graveyard - vad den nu heter typ snart?
 
Vassp i sundsvall nästa månad.
 
och så. hoppas inte allt går i lås! och ser framemot att allt går åt helvette!
 
fint väder är det ibland åxå. fortfarande.

 
:D
 
ny gitarr har jag fått, även typ renoverat upp den idag till en riktig dödsmetallgura. hade aldrig pallat det för ett år sedan och istället köpt någon för att göra det.
 
KANSKE att jag känner mig manad att spela på den ibland tom. har ändå ett par idéer. (ett filmsoundtrack som skall göras om till joymetal) och en låt. ändå enklare att skriva i en ickeixisterande hjärna.
 
talar bara bildligt. nånting man säger sådär.
 
haha
 
fuck off
 
---
 
 
fick jusst höra ett jäävligt svängigt dödsband från brazilien!
 
KROW!
 
så dom far jag och ser ikväll på verket!
 
wee
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0