sydgaffel!

NEEEEEEEEEJ DOM KAN JU INTE SÄLJA!!!!!
 
allternativ till olja i min röv!
 
Visst dog pamela? (körde ihjäl sig)
 
hahaha fyfan vad bra!
 
(jag och en kompis hyrde dallasboxen på charlies för typ 6 år sen. tror han lät sin morsa lämna igen den, för typ 2 år sen)
 
:D
 
jajävlar. helt sjukt att dom fått ihop gänget igen. OCH INTROT ÄR KVAR!

HAH! jag är lycklig.
 
...
 
måndagskvällar kommer bli veckans höjdpunkt för ett tag framöver. har inte följt en serie på flera år. och fattar inte hur folk kan se serier på dvd. eller dra hem hela säsonger eller så. det skall vara andakt och ritual med typ kattblod när man ser en serie. och sen vänta hela veckan på nästa avsnitt! chips har jag åxå. (undantaget var dallasboxen då, då. för dom vägrade ju sända det på tv nån gång.
 
varje måndag klockan 2100 svarar jag inte i telefon.
 
STÄLLER IN ALLT!
 
skulle man (typ vid dödsfall inom familjen) tvingas missa ett avsnitt får man helt enkelt programmera videon. eller be nån spela in.
 
nästan helt mörkt är det åxå. ändå skönt.
 
aah nu missar jag!
 
baaej


Kommentarer
adolf

åh imorrn och onsdag också sen ONSDAGAR! komihåg det då, CP!

ok! :D

2012-08-20 @ 21:59:12
fredrik

Dalas är untrue.

2012-08-22 @ 07:44:46
URL: http://fredrik-d.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0