film

såg en riktigt obehaglig film häromkvällen: black swan. asbra. för mig är DET skräck. riktig jävla horror. alternativt en katastroffilm. i ordets rätta betydelse. dvs hur jag tolkar det. :D
 
titanic var fan ingenting i jämförelse. alltså själva händelsen.
 
det enda som har betydelse är det subjektiva.
'
 
 
---
 
 
för övrigt har jag sjungit för första gången på en skiva. (vad jag kan minnas) det VAR SVINKUL!
 
alla i bandet sjunger. det är alltid roligast att göra saker man inte behärskar riktigt.
 
så fort man behärskar en sak och känner sig trygg i det gör iaf _jag_ bäst i att expandera utifrån det.
 
sen kan man gå tillbaka och göra gamla saker igen för att man blivit sämre på dem och det är kul igen.
 
jag har fortfarande en lång väg att gå på bas. den här skivan har vart så jävla påfrestande rent tekniskt/fysiskt. har aldrig jobbat samtidigt heller. man har bara inte tidsmässigt möjlighet att göra det så bra som man vill.
 
sjunga blir nästa grejj när jag lärt mig spela bas ordentligt. sen kanske trummor om det finns nån tid kvar då dvs.
 
:D
 
iaf osäkerhet rules!
 
det är ett problem. och livet handlar som sagt att skapa problem för sig själv och sedan lösa dem.
 
:D
 
---
 
apropå det har jag gått igenom en hel del social osäkerhet, senaste veckorna. alltså att befinna sig i sammanhang där man känner sig totalt främmande. vilken jävla pers. jag blir bättre och bättre på det. visst jag är rätt blyg. men till största del tror jag mitt problem är att jag är för trött. jag ORKAR inte med spelet ibland. och nån jävel brister ut i: men stå inte där och var så jävla blyg och kom med i gemenskapen.
 
well: FUCK YOU TO! *tar en glasflaska och kastar in i väggen*
 
SIEG HIEL och man avlägsnar sig.  (allt ovan i en tankebubbla medans minglet fortskrider.)
 
--
 
jag misstänker skarpt att jag är typ hypersensibel. måste typ vila en hel dag för att orka med en middag. eller både dan innan och efter. tänk dig då en hel jävla konferens.
 
tar in för mkt och analsyrerar allt bortom rim och reson. hatar att umgås i grupp helt enkelt.
 
bah: giv mig sprit!
 
å andra sidan var alla andra så jävla fulla. jag dricker mindre än de flesta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0