tog nån vecka

eller vad det vart, men är tillbaka i vardagslunket och det känns ok.
 
riktigt bra väder senaste dagarna!
 
Nere på kajjen. min morgonritual (rutiner är VIKTIGT. så länge allt är behagligt/roligt 50-50):
 
-vatten!!!
 
-dusch
 
-ändå bra väder: UT jag MÅSTE UT OCH RÖRA PÅ MIG!! :D
 
-promenera ned till floden dricka kaffe och lyssna på musik
 
-käka om man är hungrig men det blir jag aldrig förrns mitt på dan
 
-hem. hänga tvätt
 
-har jag tänkt idag. nä. skönt
 
-brukar kolla om det är nå bra på biografen. ändå sugen på djungelboken!! :D
 
ja. nu är jag ju här. tvätt.
 
jusstja finns bara en sak jag har problem med och måste ojja mig lite. min satans hud. det är antagligen en livslång sjukdom som även gör en trött. eventuellt nån form av psoriasis har inte haft problem med det på djävligt länge.
 
det kan bryta ut pga stress. sol. alkohol.
 
och ja. kan inte komma på nått jag är stressad över. möjligtvis att jag sitter fast i för mkt trygghet. med fast (ÅH NEEJ JAG SITTER FAST) jobb och så. lat och likgiltig är vad man blir. lat är eftersträvansvärt men likgiltighet är dödligt.
 
iaf ska va nykter nån månad och hålla på i evigheter varje dag med salvor och skit. det är bara piller som funkar. mindre tjaffs. slutade med dem för snabbt antagligen innan kvalsterna (!!! :D) hade helt dött.
 
JAG BLIR ARG!
 
NI SKA DÖ!!
 
:D
 
ingen alkhol och sol på ett tag och se om det blir bättre. blir det det så lägger jag iaf ned alkohol för gott.
 
eller det vore ändå dumt. haha ett tag iaf.
 
får tid att köra mer bil!
 
jjAAjaaAaAAaA har äntligen byyttt till vinterdäc, elller jag menar sommar- !!!
 
så det blir nog en biltur och köpa glass nånstans avskillt.
 
sen kanske bio.
 
så sjukt slappt och skönt.
 
vi ska repa i helgen!
 
varför känner jag ingen pepp?
 
eller jag vet precis varför. 
 
vi får se vad som händer.
 
jag kunde inte bry mig mindre.
 
och laleh turnerar i höst!!!!
 
skelefteå alltså.
 
ända sedan jag var 14-15 fyllde jag alltid år samma helg smo trästocksfestivalen. så jag firade där varje år tills jag upptäckte swerock, hultsfred och alla dom där, då var det inte så spännande men nån sommar emellanåt brukar jag åka dit.
 
nu har jag ju bil igen så det lär bli oftare säkert! :)
 
och ja.
 
snart kommer DOOOOOM! :D
 
och allt bra som finns. måste reda ut min ekonomi lite. fast det är ganska lätt. köp inget och gör bara saker som är djävligt kul istället! och inte så ofta. 3 megaroliga saker varje månad MÅSTE jag göra. det behöver inte kosta så mkt.
 
(fast det är vissa prylar kvar jag måste ha tills allt jag äger (egendom är stöld) är topnotch. musikprylar och spel. allt jag gör hemma.  bra monitors! och en till gitarr. eller två egentligen.
 
direkt man har nått nytt MÅSTE man ju använda det. jag måste rycka upp mig själv i håret och få nått gjort! håller ju på ruttna bort nästan))
 
 
 
så det blir nog nåra år till för att jobba ihop det och kanske semestra igen efter det.
 
eller då är det kanske lika bra att sälja lägenheten och flytta.
 
är evigt tacksam (och samtidigt ganske snee!!) av att jag har en kompis som slet iväg mig och att jag iaf vet att det finns ett bättre liv att leva.
 
:)
 
varför fick jag inte veta sånt här tidigare?!?!?!
 
 
 
men nu vets det iaf
 
en semesterbild kanske?
 
Prince of Europe lever loppan:
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0