Haejl!

Man det här har vart en bra sommar! 
 
För den är i princip slut, ja.
 
Som det ser ut nu i alla fall
 
Vilket inte spelar någon roll!
 
--
 
var iaf först i Riga och kika på Foo Fighters!
 
Var int så mkt folk där så man fick stå längst framme om man ville:
 
 
Dom var råbra! 
 
Korten på Dave Grohl har jag sålt. :D
 
Lattvia. ändå skönt land!
 
alltså om man tycker norrlänningar är sävliga, tröga & sega så åk till riga.
 
Bryr sig föga. :D
 
 
 
Ändå höga hus!
 
 
INTE STOR HISS!!!
 
Dom kallade det kissinghiss eller nått. Gick ända upp till kyrkklockan säger vi (OBS DET DÄR ÄR INTE MIN TJEJJ! VI BRUKAR BARA GÅ PÅ GRUNGEKONSERTER IBLAND. jag är så singel som det möjligt går att bli! :D)
 
 
 
DAMN YOU ALL TO HELL! you blew it!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D eller nått
 
En människa går upp till fotknölarna på den där tingesten typ
 
Väldigt kool park för en parkalkis som man är:
 
 
Bit av berlinmuren. Dom var en gång i tiden väldigt missnöjda och barrikarderade sig med sådana.
 
 
 
Tog en tur på kanalen med trampbåt och höll på bli totalt RAMMAD av typ en riktig båt!!!
 
 
kool kille med svärdsevärdhetersevärdheterblablablablabla vi var mest i gamla stan gångavstånd till allt! Bor typ nästan inga i Lettland heller så noll köer.
 
JAH VI VAR ÄVEN I SLUMMEN:
 
 
ändå kool slum! det var efter nån gammal nazigata eller nått. BA RAKA SPÅRET TILL SUMMERCAMP!
 
--------------
 
så det var den bra första veckan. blev tvärless efter att lägga upp alla dessa kort så ids inte säga allt jag hade planerat att säga.
 
En annan höjdpunkt var 40-årskalas/punkfest i ratan! älskar ratan. historiskt ställe massa sovjeter gick en säker död till mötes här under nått gammalt krig. Var väldigt bra kompis med födelsedagsbarnets lillasyster en gång i tiden för inte vet jag 25 år sen kanske!
 
 
Det spelades i garaget. lite alla möjliga nå döds, nå indiepop, feministpunk & nå tokdjävlar som åkte enda från england enkomt för kalaset!½ :D Partisanerna!!!
 
 
Jag är SÄMST på att ta kort på spelningar. jag menar; glömmer man inte bort tid & rum och att man ens existerar är det i regel en utomordentligt tråkig konsert man besöker. den här var inte det dock. tog kort innan jag misstog allt för någon form av karatematch. ja man gör så på punkspelningar; försöker spöa sångaren om man törs!
 
Här är ett kort jag tog när dee snider spelade en gång:
 
 
 vadå, ändå koolt måln!
 
;:D
 
---
 
sepeless vart jag nu.
 
men har haft det (för) bra!
 
---
 
vad jag hade tänkt skriva om var egentligen sovjet på 1800-talet men det får bli någon annan gång.
 
läser hela tiden och är snart världsmästare på sovjet!
 
:D
 
hur kul som helst.
 
har även köpt en ps4. 
 
/ Stig Heil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha kollade igenom hur publiceringen ser ut. Inte ett helt kort. vadå jag ville ha högsta upplösningen som fanns så ni får iaf se ca 2/3 delar av alla kort!
 
orkade förminska ett par av dem.
 
trevlig lördag, nu ska jag äta uppstekt tunnpannkakapatatta och dricke röv vin till!
 
Haha jajusst det jag lyckades för första gången i mitt liv hålla min födelsedag HEMLIG i år.
 
Inte ETT grattis på hela dan!
 
:D :D :D :D :D
 
Jag menar; Du kan va grattis!'
 
Finns väl inte en födelsedag värd att fira efter 21 eller nått. när man är 15 får man knulla så det är viktig födelsedag. när man är 18 får man rösta & köra bil. tja vilka födelsedagar är egentligen fördelaktiga efter det? det är NÅTT vid 21. eller kanske det var i unesa. vissa krogar kommer man inte in på förrns man är 26.. så ptja
 
Nä ska ha en stor när jag blir 40 om ett tag. då blir det dödsfest!
 
Lite som nån form av allra-sissta-sektmötet vill jag ha det.
 
 
 PUSS OCH KRAM
 
 Ursäkta om det här blev rörigt men jag är inne på typ dagens 17e tub rigabalsam:
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0