hahaha ssede

Tog en promenad igår på stan för att köpa lite snus! Och insåg att jag mest troligt är vansinnig. Såhär när man går och SKRATTAR för sig själv och försöker få folk att inte kolla på en. :D Alltså jag började bara tänka på hösten. Det här ÄR fan ett skämt! typ så hahaha 
 
Jag fullkomligt hatar hösten.
 
Ja men det där gör väl alla då och då, tänker DU Men NEJ inte medans det nervöst rycker i ett ögonlock!! Det har det gjort i typ 3 dar. :D
 
väldigt snyggt.
 
MEN IDAG snackar vi (vilka då?! och med VEM!!! frågar nån sig själv som i vanligaste fall håller med bara en gång av circus nio. Circus no. NEIN. hey heey heeey me and jimmie we are never gonna confess - we cheated at the math test!! heej heeej haeej)
 
nej!
 
nej!
 
nej!

NEIN
 
traskade på stan först i tip-top väder lyssnandes på Ché Amy Dorval! Ni vet hon från Casualties of Cool MAN vilken röst!
 
köft kalsonger gjort för i år åxå. jag HATAR att köpa kläder. iaf sånna.
 
Käkade vid floden gled förbi bion ingrid går ikväll jag kanske går
 
Men först!
 
Ska ut och köra bil!!! :D :D :D
 
Blir med Hollywood Vampires på stereon. Förhoppningsvis tar jag mig upp på närmsta berg och lyssnar lite på wuthering heights sen när den skivan är slut. Ja är rädd för jag är på väg in i en Kate Bush period. Hoppas inte. men hahaha den låten!
 
(Ändå tur att man kan ha kul! Sjukt överskattat vore det att inte kunna ha det.)
 
 
vilka gjorde en hårdrocksballadscover på den låten? med kate haha
 
Fantastisk. Degen vet.
 
Ja sen kör jag nånstans där det finns bio och kollar på ingrid. Fast mest troligen inte nån annanstans än här istan för jag kräver att få se bio med plunta.
 
Bio utan whiskey? 
 
Isåfall går jag hellre på en vanföreställning.
 
Ja. sen ska jag städ... NEJ DET
 
axl ringer*
 
haha ändå seeen.
 
UT OCH KÖRA BIL SEN TÄNKER JAG INTE STÄDA FÖR DÅ BLIR DET ÖL!!!!!!
 
 
 
 
..
.. för övrigt drömde jag att jag hade barn inatt. alltså spädbarn.
 
det VAR en mardröm.
 
:D
 
 
 
tur man är vaken
.
 
 
.
 
 
...jag ser framemot att repa!
 
fast mer att köra bil...  det tycks kanske bli ett par låtar från typ 97 som jag aldrig fått chansen att spela tidigare SUPER kul
 
haej!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0