din manupilative

fan, martina!
 
:D
 
alltså hon är allt vad en katt INTE ska va.
 
det värsta för tillfället är det konstanta kravet på uppmärksamhet.
 
.---
 
eller kan stirra surt på en. och jag vet EXAKT vad hon är ute efter.
 
det är typ. ok. fixar inte du käk åt mig - genast! - så tänker jag riva ned den här plektrumskålen.
 
och hon gör det. kollandes på en. 
 
det demonstrativa missnöjet!
 
haha
 
det så uppenbara vädjandet.
 
och det självgoda kurrande i att hon vet att hon vunnit redan innan tiggeriet ens börjat!
 
eller bara. man ligger och har det bra i soffan. och HEJ jag tänker va på dig nu och tvätta min röv två sentimeter (ja jag har för bråttom för att använda bokstaven c. hur ofta gör man typ det, ändå?)  framför din näsa.
 
varför? bah det är varmt och skönt här såklart..
 
..neeegerslav.
 
 
 
 
 
ändå bara så klar att skippas iväg på semester!
 
vi bådea
 
(en masse? en massa..? typ negerbollssmet! exakt där måste det va ifrån. allt blir typ samma språk snart. en mening med nästa ord från ett helt annat gammalt utdött språk. hoppas snart!)
...
 
alltså senaste veckorna. inte lite attitydproblem.
 
:D
 
slog som bara om förra veckan, totalt!
 
---har som levt egentligen fantastiskt senaste veckorna. med dygnet bra. som att dagen Börjar sex på kvällen. med kvällssol! och t-shirt (!!) :D allt fram till dess är som transportsträcka. på vintern. vanligtvis... tar typ dan slut 4 på förmiddan!!! då lägger man sig och ger upp. allt man företar sig efter dess är bara fördjävligt. men det var då!
 
nu är heeelt annorlunda. fast jag är less på det nu åxå iofs.
 
och håret. haha. jag har ändå kycklinghår! jag med mohikan blir det kanske så småningom. haha. sjukt sexigt!
 
men ja (eller lika mkt nej!), nu är det lördagmorgon och allt är fridochfröjd.
 
eller fridochfröjd.
 
haha vet exakt hur man knappar igång sig till nån form av ... hypo(?)mani.. kaffe och gitarr.
 
ja låten. har hållit på flera månader. ettrig och manisk. polyrytmik. vet inte om nån nånsin ska få höra den!
 
:D
 
bara för mig.
 
helt outhärdlig att höra på egentligen.
 
härligt.
 
:)
 
typ hjärnförstörelsemusik.
 
jag gillar det. slår på det morgonen efter och garvar. 
 
man går som upp i nån form av trance när det väl görs. kan sitta i timmar med nått helt sepe tills det är normalt.
 
fast man mår som dåligt av det. det är som att man är helt förstörd efteråt. och. ja. har bara svårt med folk efter det.
 
promen..
 
det handlar om att spela. det spelar ingen roll vad. att nått är skapat är egentligen bara so what. VAD FÅR JAG UT AV DET?!
 
man måste tjääna ju!
 
viljan att påverka?
 
det är ju helt sepe.
 
ja det sociala har vart katastrof ändå på sisstone. det är som att all form av kommunikation med andra är... haej. vägg.
 
det finns inget att säga. inget att tillföra
 
haha. som mina och axls telefon samtal. det blir bara långa tystnader. oxå lägger vi på.
 
typ vafan det här leder ingen vart.
 
"jag hör av mig. sen"
 
hahja
 
sure
 
nämen ja det skulle ju va såhär. har levt så sjukt nyttigt. 80 procent sallad typ nada alkohol (förutom ibland). under två månader och ja inget socialt. blir det. det är bara inte kul att umgås nykter.
 
för det måste man bara ha en extrem tur för att det ska kännas värt. känner för det kanske en timme. typ nu vill jag va med nån! finns inget jag inte kan. man måste va i fin form för det! mentalt och det är man ju typ aldrig.
 
jaja efter sallad och lyssnandes konstant på healthy man med freak kitchen
 
..fick jag helt plötsligt för mig att leva på negerbollsmet!
 
är det HEMSKT dåligt?!
 
:D
 
måste köpa mer socker!
 
 
...
 
och en vecka kvar.
 
ändå bra vibbar!
 
... fast det är fan frågan.
 
det är som en sommareremitfeeling.
 
det luktar som gräs och man är i en bubbla och slipper alla.
 
egentligen skulle man va ute i byn jämt.
 
men 4 veckar. frustrationen.
 
det är typ INGENTING ju att försvinna på egenkligen.
 
undrar om jag helst vill dra, med mig eller nån annan. kanske flera?
 
*gör vågrörelser med händerna*
 
alltså tänk inte fisk i vatten.
 
tänk en sån där våg dom hade på badhusen.
 
badhusen.
 
jojo. bada utomhus! välkommen. 4 graderssommar blåst och regn.
 
ändå standard.
 
..
 
 
 
 
 
;D
 
.
 
haha
 
muttermutter.
 
efter varje konversation med nån mår man alltid bättre om man lägger till ett komma och ordet asswhore för sig själv. medans man vänder på klacken.
 
haha
 
 
 
sen bara nån form av tyskt mummel som långsamt planar ut
 
:D
 
eller typ: hey, asswhore! nu går vi och köper dubbelcheese
 
..
 
det här med speglar är inte min grejj för tillfället.
 
35 åring med kycklinghår.
 
haha det här kan omöjligt stämma
 
tur exakt allt är ett skämt!
 
.
 
ibland kan man hamna i villfarelsen att det ena eller andra är till nån nytta
 
har nån form av mening
 
det här med att allvarligt, barnsligt begrundande, försöka få sig att förstå nått och att förhålla sig moget till det.
 
det infantila i att ta livet på allvar
 
en hög med skit är vad det är!
 
på det hela taget.
 
and I like it!
 
...
 
alltså hur KAN man bli provocerad av nått?
 
typ: alla är retstickor buhuu.
 
jag blir jämt det!
 
världen kan va en retsticka.
 
..
 
en irriterande.
 
 
 
är sjukt missnöjd med hela vad det blev av det här.
 
alla beslut jag tagit är dåliga.
 
om det lett till det här alltså!
 
dom måste vart.
 
hoppas man får leva om snart och ta helt andra.
 
jag ångrar faktiskt allt!
 
nuet är beviset.
 
..
 
haha det här är ändå ett missförstånd!
 
förstå allt fel, med vilje
 
spela /ut/ smart och konstant nykter
 
nä allt blev dåligt.
 
ångrar det här
 
och vägrar utveckla nått!
 
.
 
 
haha 
 
att vända på klacken när nån pratar om nått dom verkligen brinner för! helst i förtroende
 
mitt i en mening. 
 
med nån form av avsmak i ansiktsuttrycket!
 
:D
 
 
 
trasktrask(pa)trask
 
 
 ..
 
JUSSTJA: DAGENS LÅT 
 
skulle fortsätta med det här oändligt om jag iddes ta mig tiden att lära mig klistra in jewtube klipp här.
 
saknar facebook.
 
ska ta upp det nästa gång jag blir full på egen hand igen!
 
åh vad kul det ska blI!
 
:D
 
det gäller att hålla sig till sina principer.
 
jaja. ian gillan, alltså. världens bästa sångare.
 
det är dock SKITJOBBIGT att försöka tycka han låter bra på inspelningar efter han blev 40.
 
men hey that's life man tar vad man har.
 
fast han LÅTER fan bra på senaste skivan. 70 bast i år! :D
 
ändå respektabel ålder.
 
--
 
det är ändå onödigt att försöka för mkt med nått.
 
allt blir alltid sämre om man anstränger sig!
 
att inse sina begränsningar.
 
sjukt vis.
 
hela han som person är sjukt inspirerande.
 
forska i - om du törs!
 
har tydligen skrivit flera böcker och har typ kanske världens bästa och fyndigaste anekdoter på sin hemsida.
 
gillan alltså . 70 år i år hRUURRAA!!
 
:D :D :D
 
det bästa är att jag blir typ yngre av att se han bli äldre.
 
ändå smart!
 
så ska man se på saker.
 
 
--
 
 
 fast frågan om inte russel allan är bäst ändå?!
 
kommer snart nya symphony x!! och refused!
 
man måste och ska jämt ha nått att se framemot!
 
FAN JAG MÅSTE LÄRA MIG GÖRA JEWTUBEPLAYLISTS HÄR!
 
som att göra blandband, fast i framtiden!
 
:D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0