ända mest ba skräp

haha. alltså VARJE morgon vaknar jag med tanken:
 
 
Tar det aldrig slut?
 
 
alltså EXAKT den meningen. varje morgon!
 
:D
 
haha

WELL gör det, det?
 
Tar slut alltså?
 
Jag menar hur många till sånna här mornar?
 
Seriöst!
 
Typ haaallå!
 
Måste börja med nån form av nedräkning, mot ett approximativt slut.
 
Eller vadå slut?
 
MÅL!
 
man måste tänka positivt: 
 
Meningen med livet är att dö!
 
---
 
 
--
 
Alltså jag har inget större problem med livet. tycker det mesta är helt helt ok, rätt intressant och emellanåt fenomenalt kul! är överlag en rättså glad skit... fast å andra sidan..
 
 
 
 
... tror nog ändå hellre jag skulle vilja va död!
 
 
:D
 
 
allvarligt. tror inte jag skulle sakna nått speciellt.
 
 
 
 
... ändå tur man har nått att se framemot!
 
Och det kommer med hundra procents chans att hända!!
 
:D
 
förr eller senare. 
 
my dream WILL come true!
 
inga besvikelser här inte!
 
 
 
 
ba å härda ut ett tag till.
 
 
 
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
====
====
====
 
Ändå sedan jag första gången hörde talas om döden är den nått som fascinerat mig!
 
Nått sjukt attraktivt med den!
 
Så fort man kommit förbi det här med förväntningar/hoppningar, alltså. tror inte på åka genom nå jävla vita tunnlar, himmel eller helvete eller nått. Skulle jag träffa döda släktingar eller nått skulle jag bli sjukt besviken! ba WHAT, ARE YOU KIDDING ME?! been there done that!
 
det är DET som är grejjen. man vet inte!
 
värsta överraskningen!
 
helt klart nått att se framemot!
 
lär jag va liiiiiiiite taggad när jag är svingammal!
 
:D
 
om det är nått jag blygsamt får hoppas på är att det blir helt svart!
 
typ NADA!
 
INGENTING
 
ba sweetnes!!
 
lite som en oändlig snooze!
 
:D
 
fast är även beredd på att det i värsta fall oxå KAN hända att det bliiir nånting där det händer saker *gäsp suck och stön*. typ som det här. där man går omkring och är nån, upplever och gör saker hela tiden..  så isåfall hoppas jag då på nått helt annat!
 
 
 
det får FAN inte på någotsomhelst sätt påminna om det här! skulle man bli liiite less då?
 
 
 
 
 
 
bah mega-ÅH NEJ DET TAR ALDRIG SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0