JAHAPP

Vägrar gå med på att det har gått 4 veckor!
 
Sen sisst har det bara repats sluskrock och druckits öl ett par kvällar känns det som.
 
sovit och ätit ibland när det behövts.
 
Har alltså ett sommarvick som gurkspelare på vännesdagarna. tufft! har aldrig vart där (förutom på rökpaus ett par ggr). Great Rush heter bandet och ska kliva på den stora scenen klockan 00:00 PRECIS mittemellan lördag och söndag. (snygg, verkligheten går i frames! det går dock väldigt väldigt kort tid mellan varje. DU SKULLE ALDRIG MÄRKA OM DET LAGGADE!!!! ens lite!!!!!!!!!! dessutom går tiden åxå i det. typ småbitar. digitala. bits. mellan den är det bara koolt. haha och mellan tiden är? eller blir det mellan tider? hur lång är varje? jättekort tror jag.) den 11 juli alltså. med reservation för att det kan bli den 12 åxå. eller nånstans mittemellan. spelar vi svinsnabbt slipper nån se oss (kanske att det hörs lite rundgång)! 
 
bah; nej det där var inte tinnitus!
 
 
 
----
 
imorrn åks det till furuvik för att titta på djur inklusive alice och hens tjejjgitarrist. alice är inte en tjejj och jag hoppas tjejjen har ett killnamn. blir sjukt besviken annars!
 
då är det den 4 juli.
 
dagen då the americas vann mot alla aliens!!!
 
:D
 
---
 
tips: nya refused! den är ganska bra.
 
---
 
För övrigt: ljusets hastighetet är förmodligen inte konstant.
 
tänk på det!
 
ZENON RULEZ (klicka på "ZENON RULEZ", cp)
 
--
 
och jusstja jag kan köra bil igen!
 
En räv bet av mina armar och ben för typ 8 år sen, fast nu har axl sytt fast dom igen så att det blivit mkt lättare att framföra fordon!
 
det var typ omöjligt förut. gick knappt att köra en sån där it-bike!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0