back in blajj

Haha man, har sovit konstant i typ 3 dygn.
 
Smält, genom nada hjärnaktivitet (typ flatline med vilje) allt.
 
hela sommarn. ja den känns typ som den börjar va över redan!!!"
 
HELVETTE
 
--
 
men ja. SÅÅÅÅ mkt intryck lixom mihihi hohohoHOHOiIOHo
 
Spelningen ute i byn var tiptop, insåg direkt vi började att det här har jag saknat. det absolut roligaste (jag kommit på HITTILS) som går att göra på planeten!
 
:D
 
spela med nytt folk det beste. bara nytt folk. ja det har handlat om nytt folk uteslutande senaste månaden.
 
när jag tänker efter, fast jusst före innan jag skriver den här meningen och har redan glömt vad jag tänkte på.
 
efter.. sen. före!
 
nått.
 
whatt-effa
 
----
 
så. ja. det känns alltid smått deppigt att gå tillbaka.
 
men det nya jobbet är som. yey cykla dit och bara ha skojj!
 
och få me... alltså det är så sjukt. ju enklare roligare grejjer man gör ju mer belönas man för det. då bara arbetet i sig är mer berikande. och alla förmåner.
 
DET ÄR FÖRDJÄVLIGT så ska det inte va.
 
tycker alla borde ha NÄSTAN lika mkt lön.
 
möjligtvis att de som gör de tyngsta, tråkigaste, monotonaste, "enklaste" jobben borde ha lite mer i lön.
 
folk klagar på att de. JAG klagar på.
 
äsh orkar inte.
 
:D
 
läs världens bästa blogg istället (JAJAGSKAAA!) rick (gitarristen jag spelat mest med) har ju ett band han spelar trummor i som heter marrakesh. dom har fått en rejäl skjuts bra kritik (ganska - från mig även) och iaf deras gitarrist har tydligen på sidan av en matblogg! :D
 
haha det är LÄTT det mest hysteriskt roliga jag läst i mitt liv!
 
och det bästa av allt det är gratis att kolle pa bildornä och inspereras!!!!
 
FUCK YOU hej
 
läs elller dö:
 
:D
 
fast håll tillgodo & behold *runkfanfar*
 
MATEDVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
..
 
förresten kom jag på mer varför det ändå känns rätt bra.
 
ska låna en bil i veckan. sen igen ett bra tag och fara och paddla kajak nånstans där det är fint och försöka hålla ångan uppe med gitarrspelande.
 
även om det är hart när omöjligt att känna nånsomhelst pepp whatever om man inte är ett gäng i ett rum som gör saker ti..tt.t..tillsamanns!
 
haej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0