Höööögkant

En månad har bara gått och det är sjukt mkt skivor redan att komma ihåg att man måste komma ihåg att lyssna på hela tiden!
 
Bäst och roligast att lyssna på hittils är ändå Morgan ågrens Batterie Deluxe. Den ska jämt gå i bakgrunden hemma annars känns det som att man typ är. inte vet jag på jobbet. eller nått. ambient är det enda jag egentligen orkar med vardagsvis. det här är svängig sådan! fast det ÄR fan inte ambient!! jag lyssnar på den på svinhögvolym rånåga! :D sjukt bra.
 
det här är åxå en note to self: kom ihåg att KÖP skivor. för i helvette jag är vuxen. jag har råd. framtills jag var 22 la jag ALLA pengar på skivor. och sprit.
 
efter det gick det att ladda hem. klart jag gjorde det med. så man fick dubbelt så mkt mer till sprit. busenkelt. om ingen köper mina skivor tänker inte jag köpa andras heller. lixom
 
haha.
 
nämen det är som mest. MEN OOORKA. skivorna jag ändå köper (när jag kommer ihåg) -går dock jämt på skivmässor när tillfälle ges. det är kulbakisnöje.........................
 
MEN alltså. upptäcker ändå att det är helt värdelöst. sure jag kommer kolla på det här omslaget typ 4 ggr till under min livstid.
 
jag vet inte. vinylspelaren går igång nån gång i bland. ett par ggr om året när jag har fest typ.
 
Men ska jag lyssna på nått nytt lyssnar jag på spotify. eller laddar ned. är det en artist som inte lever på musiken försöker jag köpa skivor. när jag ser dom live.
 
ja. inte vet jag. sätt barn i fängelse! alla är uppfostrade till kriminellt beteende.
 
haha. alltså jag var fan LACK när jag var... inte vet jag. 16 eller nått och började låna ut skivor till lillbrorsan och hans gäng.
 
oxå kollar jag hans dator:
 
alltså VARS FAN har du fått tag på det här?!
 
du har typ 100 skivor mer en mig!

FATTAR DU HUR MKT DET HÄR KOSTAR!
 
du är en skurk!

EN SKURK!
 
:D
 
:D
 
:D
 
det är som det är.
 
jag köper när jag ids. 
 
det går säkert att våldgästa..
 
eller det här!
 
ser man en "kändis". köp en öl till denne på krogen. 
 
tills NÅN hittar på en lösning på det här.
 
ja. morgans. den är iaf så sjukt bra så den tänkte jag köpa.
..
 
NÄSTA!
 
björk! (hennes alla skivor fram till 2002 äger jag.). när jag var 22. hahaha. ja då hade jag en dator och internet. och mer sprit.
 
så. jo. ett breakupalbum.
 
råpeppande. not. 
 
jag gillar uppåt musik!
 
men den är bra. ligger och tar igen mig till den på eftermiddagarna. me like.
 
JAG HAR INTE SETT HENNE LIVE ÄN!
 
missade det med typ EN dag. fick veta typ samma dag som när hon spelade i sverige att hon gjorde det. och jag kan ärligt säga att jag var väldigt nära att fara.
 
men det där är som ekonomiska ramar. ja. inte vet jag.
 
hon SKALL ses. en av de bästa ever så är det bara. kommer lyssna mkt mer på den iaf.
 
---
 
senaste blind guardian!
 
alltså egentligen gillar jag dem bara för att det är typ det koolaste i världen som finns:
 
POWER METAL.
 
är det nått jag alltid kommer digga är det powermetal!
 
:D
 
jag SKA ha en gamma ray keps.
 
ja det var ju det jag skulle beställa när jag (nu är) var hemma på lunchen!
 
fatta hur hårt!!!

:D
 
haha iaf. ja när man her  på den bah (senaste gguarrdioaan) är mest  ÅH! (nej) vad mkt guardian det här är är. MÅSTE jag?
 
sen nån eftermiddag på jobbet typ:
 
HAH! det här äger ändå!
 
dom är konsekventa och håller stilen. sånt respekterar jag enormt.
 
har man inte samma stil som för 20 år sen har man aldrig haft nån.
 


---
 
ehrm.
 
åh hoppas nya mutemath jkommer snart! (faaaaaan hur ska jag hinna käka åxå`?)
 
senaste queens of the stonehenge. är ju ap bra åxå. fast det kanske var förra året?
 
det här lägger jag ned.
 
kom ihåg nu, herr sepe, att på nått sätt föra ihop dom här skivorna i nån form av mapp eller nått.
 
gör månadsvisamappar!
 
:D
 
Januari 15:  björk, blind g, BATTERIE DELUXE, jag VET ATT DET ÄR NÅN JAG TAPPAT bort.
 
jafan. bara att smälta dom här tre skivorna i januari.
 
shitman hårt arbete!
 
återkommer och strukturerar mig.
 
---
 
matmatmatmatmat i ansiktet*
 
och finfin avföring i toan
 
---
 
hela januari har vart awesome ändå!
 
dels med dom här skivorna i bakgrunden och
 
2 fester!
 
den på guitars och förra helgen!
 
:D
 
jag o trummisen hos mig. for ut och blev utslängda från ställe från ställe.
 
awesome!
 
jag var bara ett sånt fåntokigt energiknippe av lycka hela helgen!
 
:D
 
love is a neverending smile
 
jaa och festen på lördan åxå. orkar sällan med sånna men den var skitkul. jag blev småkär i en upptagen tjejj. som vanligt.
 
haha
 
ja. vad mer.
 
jo den var bäst.
 
jag har lyckats med det här som jag vill ha det.
 
i somras när semestern... du vet...
 
 
"nhjaaaeeh". en fest i månaden borde räcka. börjar bli gammal . har itne tid att skriva musik. etcetc.
 
det gick ju inte.
 
sen var jag nykter hela okt. eller när det var och har typ aldrig haft en bättre månad!
 
sen var nästa som vanligt. typ mjäääh. booring.
 
så tänkte ta en till i december. men blev två fester där med. som ändå var kul.
 
allt balanserat. alltså inte själva fyllorna!
 
:D
 
men.
 
ja. så nu i januari var det så åxå.
 
2 party helger i månaden.
 
det kör vi på.
 
LÖRDAG har jag sett framemot i flera månader.
 
då!!!
 
klockan kvart i sju på tvåan, tror jag, går dokumänteren om laleh!
 
:D :D :D :D
 
den ska jag dricka vin till.
 
och ha mentholcigaretter till vinet.
 
nä. haha.
 
jaaa! det är imorrn!
 
idag ska jag.
 
lyssna på alla dom där skivorna och spela gitarr.
 
om nån hör av sig är jag antagligen inte blyg
 
..
 
men nu: back to work!
 
simma lugnt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0