SHOPPING

är nått jag älskar! (men bara när jag har hela affärn för mig själv)
 
 
 
Kläder blev det i dag. tänkte att det inte skulle vara SÅ packat med folk så. ja vill man ha ett par rejäla arbetsbyxor så är det fortfarande Levi's som gäller. fast nu blev det en skjorta.
 
Skor brukar jobbet förse migmedmen jag tänkte lite fritis så det blev ett sjyssta vita vaegabond (ja det var så lustigt namn att jag bara SKULLE ha dem!!!)
 
:D
 
så nöjd med det. fast på second hand handlar jag så ofta jag får tid. det är ju där man i regel hittar riktigt snygga kläder.
 
fast jag är ändå pissed of jämt när jag handlar kläder. varför har tjejjer ALLTID större utbud och dessutom snyggare kläder!!!
 
så jävla fubbigt. hittar man nått fint så passar det aldrig.
 
Fördjävla ojämställt anser jag.
 
jajävlar. tvättar lite och orkar med ett ordentligt nyårsparty i år eftersom jag är ledig
 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D: D
 
 
 
ja sen. vad har vi.. hmmm
 
ska se om bilen startar då kanske jag hinner förbi boa annars blir det folköl!
 
lullfyllor äger.
 
jamen God forsaetning
 
---
 
Och det bästa sprang på min första riktiga granne i stan fet-Tony!
 
:D
 
såg ut att vara i fin form med gråsprängt skägg, långt sluskhår, fruntimmer och allt som det ska va
 
HAAAAAAAAAEJ
 
--
 
sprang på familjen degwiklund utanför boa!
 
bila runt lite plucka upp axl och jag tror fan allt är inhandlat för imorrn nu.
 
Förutom cigaaaarer.
 
men det springer man på kjorran och köper innan man dyker upp sent.
 
.
 
farväl lemmy förresten! han var sannerligen en tapper karl.
 
har sett han ett par gånger vad jag minns bäst är att han brukade ha sjukt koolt flygplan (!) hängandes över scen när han spelade på norje havsbad.
 
:D
 
vad inte så många vet om mannen?
 
hur han fick sitt smeknamn!
 
Han började kallas så eftersom han alltid ute på krogen var som, Could you lend me a fiver?
 
och alla var som; oh no it's lemmie again..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0