vet du vad jag hitta?!?!?

NÄ!!!
 
joooOO!! ett monstergroove igår!
 
haha.
 
det är sepe bra. fastnade i ett riff i två timmar. 
 
loopade det och la på grejjer som bara gjorde det hela värre. fitta värre! 
 
tillslut, insåg jag att jag förmodligen dragit på mig hjärnskador och tog en promenad.
 
lyssnar på the gentle storm utomhus. vet inte om jag tycker det är bra alls.
 
men 1. annekes röst är min favourit-sådan
 
2. att det är kul att traska omkring i dimman och låtsas att man är i typ en pirathamn.
 
 
party party
 
eller i assasins creedspelet. du vet. det är ju ett spel i ett spel. typ.
 
jag gillar inte det spelet heller igentlign.
 
så VARFÖR GÖR JAG SÅ HÄR MOT MIG!?
 
:D
 
nä. senaste veckan har vart fenomenal.
 
ledig en dag här, jobba en halvdag där och det är så awesome!
 
NO WORLD ORDER! känns helt ramlös man vaknar på soffan en eftermiddag och har noll koll och typ:
 
vad är det för dag. vad spelar det för roll? jag jobbar INTE. alltså kan jag göra ett riff.
 
gjorde det spelade in och är väldigt nöjd med mig!
 
vaknade idag utan väckare. fast nu ljög jag. den här är åtminstone var åtminstone av organiskt slag.
 
martina.
 
annars. jo läser lite rudolf steiner. haha alltså han VET hur solsystemet uppstod EGENTLIGEN. haha
 
genialiskt. stället han fått sin fakta från är nog förmodligen det enda pålitliga stället i hela vida verkligheten.
 
haha
 
thåström var bra i thorsdags. jenny var kul och helt sepe som vanligt. haha direkt nån börjar sjunga med (för högt eller typ tror dom är på en björklövenmatch) så skriker hon TYST (upprepade gånger) och jag går typ och gömmer mig. ska gå och se den där kurtkobainfilmen sen är det tänkt.
 
haha.
 
ja nu lyssnar jag på skivan travel som morgan ågren är med på. försöker få det här att se ut som typ bassisten spelar.
 
innehållsmässigt.
 
det är mer och mer om data.
 
jag börjar mitt datajobb i maj.
 
det blir king. gör det bara för att jag anser mig behöva gå upp i vikt.
 
VARS ÄR MIN GAMMA RAY KEPS?!
 
tyska svin!
 
öhm. 
 
jaaa ledig två dar. sen bara TREDAGARSVECKA. så här borde det va jämt!
 
direkt jag vaknade visste jag hur riff två i låten ska gå.
 
problemet är att jag inte vill spela gitarr nu.
 
tror det blir en promenad. gillar vädret. det är fördjävligt.
 
blött hår. åt glass igår och såg the babadook.
 
rätt bra skräck.
 
ja sensmoralen av allt:
 
passa er för mammor!
 
 
fick höra igenom den i lördags hos den uppenbare skivägaren.
 
så djävla bra!
 
dom har jag missat egentligen trots jag sett dom live tusen ggr.
 
nä. bestämmer mig för att dom är dåliga.
 
men DEN skivan!
 
alltså ljudet!
 
så djävla torrt!
 
bäst!
 
eller dom gamla iron maidenplattorna. haha
 
det är så naket och... mäktigt!!!
 
:D
 
På tisdag (imorrn!!!) åker vi färjan till findland och badar på tropiclandia!
 
jag menar TVÅHUNDRA SPÄNN! 
 
bara en idiot åker inte!
 
 
 
 morgonens felrigning:
 
-har jag kommit till veterinärkliniken?
 
*viss betänketid*
 
...vet du vad; det är precis vad du har gjort!
 
:D
 
----
 
ändå den perfekta vardagseftermiddan!
 
Ingen riktig islossning utan den årliga isflakshoppningen!
 
:D
 
traskade ned på byn sedan och kollade som vanligt på allt jag inte har råd att köpa.
 
hittade dock ett tombraider spel jag missat. hoppas man styr som de första!
 
haha var man lite besviken på filmen då hon inte av misstag snedhoppade in i väggar och sånt. :D
 
.
 
har ändå planen för nästa investering.
 
ska köpa en svinstor tv som jag hoppas går koppla in i datorn. som andra skärm.
 
då har jag ändå bättre tvspel än konsolerna!
 
min pc är värsting!
 
--
 
sen köper jag en racingstol!
 
om morgan har en ska jag fan ha en!!!
 
problemet är att om vi ska raca mot varann måste jag ha en ps4. inte farligt dyra såg jag.
 
två papp.
 
eftersom jag får semester samtidigt som INGEN annan får det kan jag lika gärna göra det istället för åka på festivaler och sånt kul alla andra får ha!
 
haha
 
iofs har jag oftast roligast när jag är ensam. man slipper förhålla sig till andra som bara vill göra tråkiga saker och prata om ännu tråkigare!
 
huvva.
 
resa själv. jag vet inte. är ganska rädd och feg på den punkten. 
 
jag menar jag har ALDRIG vart utomlands.
 
bara runt norden. men det räknas inte.
 
jag har INGET lokalsinne och kan typ bara två språk. och alla länder jag verkligen vill till talar fan inte engelska.
 
dessutom har jag för lite pengar.
 
eller har jag det?
 
jag kommer ju från rika sverige och är övermäktig alla andra jävlar i sina u-länder.
 
varför skaffar dom inte jobb och får enorm tillväxt som vi?
 
slöfockar.
 
ni får ju ta och kamma er.
 
leva på en 20-om dan.
 
men bli entrepreneurdar då eller nått!
 
hur svårt ska det va?!.
 
jaja
 
tombraider underworld, ey?
 
fan vad peppad jag är på project cars ÄNDÅ!!!!
 
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
 
--
 
borde kanske boka färjaplats. äh. ringer när jag misstänker axl har vaknat om några timmar så kan han göra det!
 
hejdå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0