krossmorgon!

Alltså det är ändå frustrerande!
jag ÄR en morgonmänniska.
 
väl så. alltid på sviiinigt bra fram till typ lunch.
 
sen sjunker jag typ genom marken fram till typ åtta på kvällen!
 
---
 
skitsamma. det är bra väder. så det kommer va bra hela dan.
 
kan itne va på dåligt humör när solen skiner. och vice versa.
 
INTE bra. men vad i satan.
 
--
 
iaf Bäst jusst nu:
 
har börjat med drömjournaler igen.
 
så jävla kul!
 
mkt därför jag är på bra humör.
 
--
 
är i en period då jag drömmer massa OCH kommer ihåg det!
 
det grymmaste jag upplevt i mitt liv var i en dröm. alltså INGET i det vakna livet har ens vart i närheten!
 
så. vill tillbax dit.
 
och att komma ihåg drömmar är som steg ett.
 
--
 
när man VET att man drömmer. då börjar det episka!
 
:Da
 
så. hade två i natt. inget speciellt. kunde vart hämtat från vardan. nedskrätchade och kan definitivt appliceras på det vakna livet. som ett litet tips från mina drömkompisar om hur jag kan göra saker bättre om dagarna!
 
så. har vart lite hög hela morgonen.
 
alltså det här kanske inte låter så bra:
 
men vaknade så lycklig och det första jag tänker är ÅÅÅÅHH kan itne vänta tills jag får gå och sova igen!!
 
:D
 
vakenhet är bara en transport sträcka!
 
man slösar bort större delen av livet vaken.
 
men det beror ju på hur man ser det.
 
man KAN faktiskt vara vaken konstant.
 
--
 
skitkroppen kan hålla på med vafan som helst. sov jobba. ät skit, knulla. spela gitarr.
 
har INGET med mig att göra egentligen.
 
JAG har viktigare saker för mig!
 
 
 
dö.
 
 
 
bryr mig inte. redo närsomhelst! kan köpa en ny kropp sen om jag mot förmodan fortfarande är intresserat!
 
nu. iaf. en kort period tänker jag satsa på det här. ska försöka få det att in överdrivas till eskapism bara.
 
 
TYP.
 
hahahaha
 
---
 
nu lunch!!
 
HEEEAAAAEEEÄÄÄÄJ!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0