hohoho

försökte se The hunger games igår.
 
det gick dåligt!
 
---
 
ändå sovmorgon till sju idag! :D
 
läste lite Stortå, på med käfet och mot Fittparadiset!
 
det börjar ta sig. sisst jag höll på med sånt här var det en låt som var tänkt till nästa crowdburn skiva.
fastnade i processen då, men fick till det nu. satt typ 4 h! blev lite hårdare nu, och ÄR DET DÅLIGT LJUD!??!?!?!
 
:D
 
spelar dock fantastiskt dåligt! haha kommer vara typ lyssningsbart om kanske två veckor. bara framförandet!
 
sjukt otajt!!!
 
men det gör inte så mkt. finslipar riff och ÅH SÅ TRÅKIGT ATT LÄSA OM SÄKERT!
 
man får höra när det är klart!
 
och har insett att det var hur enkelt som helst, mitt problem att komma igång! kanske inte jättesvårt att inse, men festar man typ 3 dar i veckan så länge tillbax man orkar komma ihåg så är det inte så konstigt kanske, att man inte orkar. och stressar över att man inte får nått gjort!
 
känns asbra. tar säkert nån vecka eller två tills systemet är rensat. men känner mig redan klarare än på evigheter!
 
otroligt skönt. precis som med supe hörlurarna. helt plötsligt upptäcker man massvis med grejjer och detaljer som man vart TOTALT oförmögen att kunna ta in. avtrubbning sweet avtrubbning! kommer bli kul nästa gång dock! nästa månad nån gång kanske.
 
ändå skönt att va avtrubbad och bedövad emellanåt! kicks! ååh hoppas jag inte blir som sånna här dryga veganer, täningsberoende, äta-nyttigt-folk och nykterister. ska fan inte snacka mer om det här! det är väl nått privat. ska man skriva nått så ska man göra det på sin egen näsa.
 
Det enda man behöver veta om mig är att jag är militant pacifist. (hej öron!)
 
(ok bara en liten parantes: stör mig på när folk använder "man" och det är inte det minsta bättre att använda "en". jag använder det själv och blir besviken på mig varje gång! (i tell it to my self and i agree. haha). man ska. man vill....
 
ALLTSÅ TALA FÖR DIG SJÄLV!!!!
 
:D :D :D
 
----
 
så.--.-.-...--.-..-.--------....
 
nu och framåt:
 
finns det typ oändligt med tid, och inte det minsta uttråkad! har så jääävla mkt att göra! och.
 
ja det känns så otroligt fritt allting!
 
:)
 
sen veckoarbetsdagarna får jag väl se som ledighet helt enkelt. tillåta mig slappa på eftermiddagarna. ibland väldigt sällan är jag på bra humör och vill göra nått när jag kommer hem. mest bara hänga (helst i en galge!) och beklaga sig för sig, eller ännu värre, nån annan! haha
 
MEN
 
OCH
 
så. traskade tidigare runt lite och njöt av höstrusket. lyssnar på nya cannibal corpse, lalehs me and simon, unisonics senaste, freak kitchens senaste och lite ted gärdestad (hittar fan bara best of's. hatar best of's!!) stannade till för en bit mat och så.
 
alltså jag känner mig helt överlägsen ALLT när jag traskar med musik :D totalt sinisterast! :D
 
det är en av alla fördelar med att ta sig tid att tillbringa bara sig själv; man har ju full kontroll! och får göra vad man vill! hela tiden! känner mig så otroligt mkt självsäkrare ensam. med DE FLESTA  folk så blir det som bara... mjäääääh. mest besvärligt. man måste komma överrens om saker och jag IDS aldrig ta kommandot. viker bara av när jag blir less allt som oftast. bara att få konversera med nån smart (sig själv) hela tiden är så otroligt mkt mer givande än att prata med de flesta andra. hahaha men this is good! very good!
 
ja. hittade iaf en bukowski jag inte har och en ny finsk lakrits!
 
får väl lov att försöka mig på poesin hans, ändå.
 
har läst allt annat, så vad har jag för val?
 
naturligtvis fullkomligt hatar jag poesi. varför? för att jag inte läst nån så klart!
 
:D
 
Sen massvis med bra att se framemot, skivmässa med anton och axel imorrn och nästa helg massa spelningar att gå på! verket fredan och skarren lördan!
 
och dataspelet Evil within! :D
 
och
 
tamtadamtadam nya silltoid och at the gates!
 
jippe!
 
--
 
nu klöser martina och bara ska ha och ska ha!!
 
jävla..... fanskaps... helvette
 
ja kurrkurrkurr, ditt jävla...... fan..... STICK!!! *kastar bort*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0