alltså vad hände där?!?

haha helt sjukt. blev på råbra humör en måndag eftermiddag. bah sådaer
 
:D
 
hade energi som fan när jag kom hem. FÖR EN GÅNGS SKULL?!
 
JAG TROR DET HAR ATT GÖRA MED FRUKT!
 
hohoho
 
alltså. käkade massa frukt. gör typ aldrig det. så efter jag lyssnat igenom prinsessor och at war with reality, druckit kaffe och spelat gitarr (jag var fan världsbäst idag!! SJUKT bra spelat. nästan overkligt. kommer aldrig hända igen! tur det är inspelat i fittparadiset.) en stund.
 
typ. MAN, jag måste ut. och.... köpa frukt!
 
så det gjorde jag. skitvädret till trots du vet. och man trallar omkring och jag VET att alla mår likadant. alltså lite över bra. är övertygad om att det likt vädret kan gå sånna där vågor. av känslor. ibland misär och sådär. det är INTE le och världen ler tillbax. utan ett mentalt fenomen. telepati.
 
alltså humörväder. måste inflika att hur vi mår påverkar vädret. inte tvärtom. det var därför jag mår svinbra för att det är dåligt nu. vedder.
 
haha
 
så har massa käk och grejjer. som skall lagas.
 
och lite serier och mojs. såg en rätt bra dvd med porcupine tree anzaathstanzieasa eller nått. inte direkt party är man i rätt mood så är det dock awesome!
 
är inne i det där nu. pink floyd och sånt där. slött. fast med at the gates. och JAG emellanåt.
 
imorrn går vi och ser gone girl. ANTAGLIGEN.
 
vet int. men ja. helgen var bra. inte lika som förra, men riffet jag gjorde i fredags alltså! bättre än ALLT på at the gates-skivan! som en blandning mellan deras bästa blandat med azagthoth halvdåliga. jättekonstig blandning.
 
ser framemot nästa helg. då blire mer.
 
sen jajusstja. var tom lite social i lördas. for och repade med corporal hos axl för första ggången på flera år!
 
haha. vi skall ha vårkonsert. repade kvällen till är in du gamla du fria och den blomstertid nu kommer. med TERSSTÄMMA.
 
:D :D :D
 
haha. så kul har aldrig ett rep vart.
 
och jaaa. har en sån här sticka nu. så man kan se data på tv. med bra ljud. laddar hem sjukt mkt (DÅLIGA) filmer och sånt. försöker mig på serier nu. och lite musik då.
 
fick tag på några. tar en om dan typ. och helst se nån serie. har jag OTUR måste jag se det. om jag inte fastnar. typ i mina fingrar. på nått form av instrumentellt kattastrand.
!!!!!!!!!!!!
 
 
haha
 
ja. foo fighters bygger kanske upp på det allra bästa sättet hittils ett skivsläpp med en dokumentär serie. såg första i lördas. sonic highways.
 
sjukt bra. åsså bjöd dom på första låten. lixom. classy. högt över förväntan åxå.
 
man känner sig typ bortskämdare än nånting skämt. eller ruttet. typ ägg. jag åt pannkaka på 2 dar gamla ägg häromkvällen.
 
det gick bra.
 
riskakor är gott. med olika smak.
 
och köttfärs med frukt. och tobak.
 
allt blandas ändå i magen.
 
det finns vatten i kran.
 
och dom spelar fan alice cooper jämt när jag ska tralla in på ica och handla! på allstar. nästa gång går jag fan och tar en öl där!
 
VEm fan spelar skivorna där? jag menar det är ju bra grejjer från billion dollar babies och typ hey stoopid.
 
man är ju dum. förövrigt.
 
det var en av mina bästa låtar på barn "snabbköppskassööörskan.. i kvarteret där jag bor - jag går och haaaandlar, nästan varje dag"
 
:D
 
jajävlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0