god morgon, goth gorgon!

dricker du sprit!
 
ja, det gör jag?
 
whisky.
 
eller ey!!!
 
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!
 
- ni vet silaendskt/ryskländskt -
 
:D
 
//mörk (och) gryni(N!!!!!)g (gröt är inte gott men närande)//
---
 
har hittat det LÄTT bästa bilspelet nu till den läskiga monsterdatorn!!
 
tänker inte göra reklam för det, eftersom jag (kristet) tycker man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
 
hatar när folk gör reklam för sina saker..
 
och det här är inte ens mina saker!
 
HOH!
 
:D
 
nä. jag vet inte. hade sjukt kul med det igår iaf. eller kul vet inte. koncentrerad och uppslukad är typ det bästa man kan bli. (började även spela in en ny låt. men låtar är inte lika viktigt som banor!)
 
bli det när du bli stor, om något! (alltså inte en bana, utan uppslukad och koncentrerad. i valfri ordning!)
 
helst inget.
 
allt är överskattat!
 
drack bara 12 öl åxå medans jag körde.
 
måste erkänna att det gick ganska dåligt mot slutet, mitt i natten.
 
men det gick inte att sluta. helt sonika.
 
mmm. sonic the hedgehog!
 
han släpper en ny skiva på måndag under aliaset foo.
 
Det här är deras bästa:
 
ELLER HUR REBECC(p?)CA?!?!?!?!
 
skål!
 
ska på en ny bar i stan ikväll. den ska se utt som ett typ skepp inombords/hus.
 
HUS I MIN MUS!
 
haejk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0