Alltså är det nått jag är bra på!

SÅ ÄR DET FOLKÖL!
 
Har fått mkt komplimanger genom åren på hur duktig jag är på det.
 
Bara att bli full och kunna jobba dan efter!
 
haha.
 
men nu har jag upptäckt DET BESTA:
 
Sprit!
 
:D
 
fatta hur bra det är med sprit!!
 
Man kan sitta och typ spela far cry 4 och smutta på en virre på kvällskvisten utan problem och kliva upp fem och jobba.
 
Det bästa är att det är ganska farligt!
 
Men jag låter sällan saker bli till vanor, ELLER ÄNNU VÄRRE:
 
Rutiner.
 
huvvaligen.
 
haha
 
apropå det har jag kanske ett nytt jobb på g!
 
Har som lekt med tanken på att byta, bara för att inte fastna.
 
fastna är livsfarligt!
 
i vad somhelst. nästan.
 
det är roligt, eller lite tragiskt
 
beroende på hur man ser det.
 
tror aldrig jag sökt ett jobb i mitt liv.
 
och ändå jobbat ganska mkt.
 
när jag haft tid!!!
 
sluta slösa bort den.
 
det man aldrig ska va rädd för är att misslyckas. det man ska vara rädd för är att slösa bort en massa tid med att GÖRA saker som i slutändan vart meningslösa.
 
fatta hur många onödiga jobb det finns.
 
man måste göra rättfärdiga saker.
 
alltså alltid veta VARFÖR man gör en sak.
 
vad är intentionen, lixom.
 
jag anser att arbete är att göra saker för andra.
 
berika andras liv!
 
Det är ju andra som berikar mitt.
 
:D
 
Fast man behöver inte om man inte vill!
 
haha
 
jaaaa! jag ska se foo fighters i sommar med jenny bomb!
 
och förhoppningsvis träffa lite gamla gröteborgare.
 
bodde där för typ 15 år sen ett tag. några blev kvar. jag blev bara knäckt av den stan. mest. eller jag var knäckt innan. så jag bara VAR där helt enkelt - knäckt!
 
:D
 
svinbra att ha det dåligt, men bara om det har hänt förut!
 
ptja. det är lördag. vad gör man?
 
folköl och data
 
ledig imorrn,
 
men seriöst det är HELT värdelöst att festa på helgerna i jämförelse med den vita månaden.
 
det är mkt roligare att göra saker, typ musik (lita aldrig på nån som inte alltsomoftast motsäger sig själv)
 
lev aldrig som du lär!
 
lev bara som JAG lär.
 
för jag är lite bättre än dig. *PEKAR PÅ*
 
:D
 
nä förlåt.
 
vars var jag?
 
jo jag ska nog fan läga ned att festa. HELT. eller iaf festa nykter.
 
det är väldigt spännande!
 
och svårt!
 
det är en fördel.
 
nu är jag färdig.
 
nån som vill va med mig?
 
-PAX JAG
 
ok vad ska vi göra
 
-INTE FAN VET JAG, HELST INGET!
 
aldrig i livet
 
-nähä. jag det är du som bestämmer
 
JAG VÄGRAR
 
haha där bytte vi allt
 
JAG BÖRJADE SÄGA VAD DU TÄNKTE
 
hur kattsingen går det till
 
inte vet jag men nu hände det igen!!
 
COOOLT
 
nu slåss vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0