"tror du

lövfen klarar att regera under manda..."
 
VAD ÄR DET FÖR DJÄVLA FRÅGA OCH HUR HAR DU FÅTT MITT NUMMER?
 
det ska väl ni skita i, era nyfikna ena i strutar.
 
jag menar vad har dom för val? dom är ju redan valda av oss. dom får väl allt ta och göra sitt bästa.
 
tror du det går bra eller dåligt, vore väl en rimligare fråga.
 
ska vi välja igen så väljer jag samma sak.
 
eller är det här nån form av hot? typ; du röstade fel. rösta igen!
 
Nope. röst inte godtagen.
 
EN GÅNG TILL.
 
bättre kan du allt!
 
.
 
hmmm. hoppas man bara behöver rösta om man ändrar sig.
 
det enda det här kommer att leda till är att några fler moderater blir sd-are.
 
eftersom alla tjatar om dom hela tiden.
 
vad ska det vara bra för?
 
Så fel.
 
jag går hem.
 
 
 --
 
ELLER OK DÅ JAG RÖSTAR VÄL PÅ ETT MEGA-VÅLDSAMT PACIFICTISKT ALTERNATIV SJUTUSEN MIL TILL VÄNSTER OM V NÄSTA GÅNG DÅ.
 
ISÅFALL.
 
era djävla as.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0