här försmäktar

jag på denna ö....
 
idag går det KING med trummor!
 
:D
 
utsövd ÄNTLIG'N för första gången på läng'
 
00-10 is the shit.
 
nu känns allt normalt!
 
skumt hur man klarar sig på 6-7 när man sliter hela dagarna fysisk.
 
kan omöjligt vara hälsosamt!
 
---
 
bävar ändå inför frustationen över att inte kunna fortsätta med det här förrns nästa helg förmodligen.
 
då tappar man momentum.
 
jag menar det här skulle kunna bli monumentalt!
 
beror lite på hur fötterna fungerar i veckan antar jag.
 
skitsamma!
 
nu ska jag käka frukosthamburgare med total mindfuckness!
 
--
 
ni har hört om det va?
 
värsta flugan.
 
dom tipsar om det för folk sombehöver tagga ned.
 
gå en kurs hos mig i mindfuckness!
 
--
 
passa på!
 
kostar endast din själ!
 
//för övrigt har jag spelat ut far cry 4 nu! har inte uppskattat ett spel på liknande sätt sedan The last of us för typ ett år sen.
 
Det var typ det första spelet som jag bara ville ha mer av när det var slut!
 
allt kändes helt tomt efter det, som en kompis så vacker uttryckte det.
 
hoppas det kommer en fortsättning!
 
--
 
Dagens skiva Steven Wilson - The raven that refused to sing
 
--
 
härmed antecknar min privata intresseklubb (jag och martina) att
 
hela låtjäveln är uppspeedad. med massa små fjantiga detaljer överallt på trummorna. det här med reglerbar hi-hat är nått nytt för oss. det blir nästan inga dubbelkaggar för det är för jobbigt att spela! lagt om ALLA 2 gitarrer. som typ inte ens ska höras i mixen sen!
 
(det behövs ca.. skulle tippa på ca 6-7 st. (räknar på tårna* Det räcker fan inte!! blir typ minst 10 på sina ställen. GAAAH. fan, jag måste även köpa/låna en stålsträngad! och lära mig hitta bra synthljud, köpa en mikrofon + nya monitors! och en Kazoo! ;D glöm inte Kazoooon!!!! VIKTIGT. eller så får jag lära mig spela in sånna här ballongljud. ni vet när man släpper ut luften. sådär fisigt. EXAKT ett sånt ljud bara måste och ska man ha! haha lär mig spela ballong! borde ändå finnas nån sån kurs på typ ABF. :D :D :D)
 
har ändå röven full.
 
jaja ändå nått gjort! slaskgitarrer
 
OCH
 
en otight jävla bas som har dåligt ljud och glappar hela tiden är även lagd.
 
:D
 
blir ändå sjukt funky! inspector gadget-funky!
 
 
 
:D :D :D
 
 
 
 
naaehmenommanskulletaochbörjatänkapårefrängen....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0