snart drar vi!

haha den här helgen är ändå typ den bästa på evigheter.
 
Det sket sig alltså att vara nykter hela december.
 
reglerna ändrade: EN fest i månaden hädanefte!
 
det här är att experimenteras med droger (folköl)!
 
:D
 
---
 
axl ringde och typ bjöd ut mig på en öl i fredags. med den där karln kicki.
 
:D
 
EN öl alltså. eller fan jag klarar två! SEN HEM.
 
satt på pipes. hade faktist kul nykter.
 
sen ringde morgan.
 
:D
 
dök upp och köpte typ 100 shots jäger.
 
:D
 
så det blev bara bättre!
 
sen var vi hos mig och festade hela natten.
 
kl sju på morgonen tog det slut på öl.
 
så vi drog på svartöppet.
 
sen behövde jag vara i fred och lyssna på musik, dricka folle och konstant skriva nonsens in public så det gjorde jag till... minns inte.
 
typ 10 igårkväll.
 
sen sov jag tills nu!
 
i alltså ...19
 
(jag överdriver alltid allt för att verka lite häftigare än vad jag är. och sova är ju det häftigaste av allt så!)
 
timmar
 
:D
 
ändå bra sovet!
 
stapplade upp kanske två tre ggr bara helt snabbt och drack några liter vatten och rökte lite och sådär.
 
typ:
 
sen känner man efter och.
 
nej. inte klar.
 
nej. mer sömn tack.
 
och tja nu får det räcka.
 
är inte farligt bakis. dock väldigt törstig!
 
jag vet inte på vad.
 
2 paket mjölk är tydligen slut!
 
jaja.
 
får bli kaffe. ändå inte så hungrig. åt ju igår!
 
 
ska ändå bli skönt att gå och lägga sig tidigt ikväll.
 
 
man behöver typ bara vara vaken några timmar. har en film att se. ska fixa pizza åxå.
 
den verkar verkligen lovande "the fall". försökte se den i fredags då jag blev utlurad på öl istället!
 
sen tipsade organet om the skin i live in.
 
det här kan bli en bra och framförallt kårttåskön dag!
 
tyvärr inte i kattastrand. korttosköntikattastrand!
 
 
:D
 
 
 
för övrigt funderar vi på att köpa ett hus i portugal. iaf ha ett place där. jag och morgan!
 
vore inte det nått så säg!
 
:D
 
är inte heeelt säkert på portugal. men ska kolla börja kolla runt där. har länge lekt med tanken på att byta land.
 
har NADA som håller mig fast här. eller nånstans alls egentligen. det finns nästan inget av det jag har som jag verkligen vill ha!
 
inget som jag behöver iaf.
 
ändå skön insikt!
 
:D
 
så. och morgan. ptjooo. tror det kan fungera!
 
alltså inte BO där först kanske men du vet. va där när man kan och har tid.
 
till att börja med.
 
har ju en. nä två! kompisar som är därefrån. ska snacka med dom.
 
ingen av dem har särskilt mkt gott att säga om landet. men det har man ju nästan aldrig när det gäller vars man kommer ifrån. om man inte är störd dvs. som uppenbarligen drygt 10 procent av alla svenskar är.
 
vars man föds är ju bara bara mer eller mindre en slump.
 
det KAN vara så att man väljer föräldrar och plats och så.
 
sägs det.
 
men det är svårt att verkligen veta NÅTT.
 
man behöver bli bättre på att komma ihåg saker bara.
 
...
 
men om livet som helhet:
 
...glöm aldrig!
 
DU KAN GÖRA PRECIS VAD DU VILL!
 
:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0