en dag.

Det här blir bokstavligen en dagbok. Sådetså. Såhär mitt på halva. haha. Well, vaknade upp och typ åhneej inte telefonsamtal. Kokade kaffe, ringde och styrde upp. Bra då var det fixat! VAD?! det är hemligt. Satt igång skivan, sörplade i mig kaffet och spelade nån timme på nyintonerade guran. Djävulskt skön! Kom på häromsistens när (m)organ var här att det nya jueh skulle gå i D allting. Så jag intonerade den i D. Problemet är att första (typ) färdiga låten gjordes bara för att gitarren var stämd i Led Zeppelin3-tuning. Det är otroligt tråkigt och svårt att hitta på nått med gamla vanliga. Eller ändå lite ovanliga. Är less på B. D blir gankigare. Vi spelar inte djent. vi spelar gank! :D Men ÄNDÅ inte så spännande och man hamnar bara i samma gamla mönster och ackordföljder. Och det blir bah: neeeej inte det igen.
 
Men ja I ALLA FAL: den som är klar blev ju till i den andra kesostämningen. och spelandes insåg jag "åh neeej vad drygt att spela in den igen i D". Dessutom går det inte att göra allt som det SKA VA. det kommer bara låta lite tråkigare. men HAH! det är ju bara att droppa D't. kompgitarren spelar ändå inte så mkt, på fler än de 3 översta. Så ja. Lite defeat blir det att det är ännu en drop-(åtminstoDe inte D)stämning. Det blir drop-C. och jag SLIPPER SPELA om allt! HAH.
 
SÅ DJÄVLA TUR!
 
:D :D :D :D
 
  Jag vill inte hålla på va dryg och hålla på byta gitarrer hela tin heller. då måste ju alla andra det åxå. Eller spela alla riff jättekonstigt annars. vilket iofs kanske skullge göra att det lät roligare?! :D bara ingen har floyd rose så är det ju bara att stränga ned lite, snabbt på den låten. men matte kör ju typ på tele. så. Ja efter övandet och det här reflekterandet efter, HALTADE jag nöjd ned på stan för att boka ortoped-tid. sweet. måndag. Ska även testa jobba och se om det gör svinont fortfarande då. Borde ändå vara lite bättre när man suttit typ hela tiin i 5 dagar. Ja. vi får se. måste även ringa chef och rapportera läget. Sjukgymnasten snackade jag med först. (FAN JAG FÖRSA MIG!! hmhahaha CP) hade en plan som dock inte skulle gå att genomföra förrns efter jul. ALLA är ju lediga över jul.... utom jag då, som måste arbeta sönder fötterna HELA TIDEN! JÄMT! KONSTANT! PERMANENT! menmen. nu är det typ löst iaf. eller på väg åt rätt håll. kanske. jag behöver iaf inte göra så mkt mer än att dyka upp på ställen och göra vad andra säger. lyx!
 
JA! SEN! fast ändå DÅ, DÅehrå. när det var avklarat traskade jag förbi droghandeln på väg mot frukostburgarn. (FAN! dom har bytt igen. jag gillade ju att bara handla droger!!!) fast hade naturligtvis inte med mig leget. får fixa det imorrn! no stress. har så jag klarar mig. ett tag. vill jag sova i helgen MÅSTE jag dock gå imorrn. FAN. nått planerat. drygt. behöver åtminstonDe inte vakna av veckarklocka. Gick och köpte snus istället. Eller det var ju igår! Vad fan finns det att göra på stan? Jag vill ju verkligen inte ha nått! men kom på att dom öppnat det här nya grejset. väven. hade traskat (icket haltande) förbi där i alla hast tidigare. Jag diggar iaf bibblan. Det är faktiskt mindre svårt att hitta än i förra. Vet inte. men det huset blir nog bra. DET BEHÖVDES! :D Hittade en bok.
 
jej har tid att läsa några kvällar! :D
 
Haltade hem och spelade lite dataspel tills jag var less, drack dagens kaffe 2 (fler går inte. om man gillar att sova. jag älskar att sova över nästan allt annat. vilket alla redan är införstådda med. men jag kan inte poängtera det nog, för att jag gillar att poängtera det för mig själv hela tiden. så jag inte glömmer bort att det är och skall förbli så!!) och erinrade mig under koppen att jag ju läste en tidning åxå på bibblan om en snubbe. Så jag gav hens (sparkar sig själv ganska löst på tänderna) skiva, HELA, en chans till. Den här gångnen hängde jag med i storyn oxå. Den är ändå inte så rolig att lyssna på. Lite som första delen. som inte heller var rolig att lyssna på först. men då mådde jag ju svinkasst. senare blev den bättre att lyssna på. kanske den här med. om jag ids. säkert kool live!
 
JA! (SNAP OUT OF IT SNAP OUT OF IT! out of vad? just ingenting!) tanken var ju att jag skulle sätta ihop låt två nu. På ÄNTLIGEN perfekt gitarr. Men det tar emot att den är vanligt stämd så det kändes typ roligare att skriva ett totalt poänglöst inlägg om min vardag jusst idag. ändå halva kvar! :D ändå sjukt klimat. efter jag spelat klart data typ! FAN?! har hela dagen gått åt till det här nonsenet?! men det blir ju natt klockan tre. SÅ INGEN FARA PÅ TAKET. There is plenty of time. och typ 3 hela dagar på mig att få ihop låten och börja spela in. Fördelen med att ha gurkan i D är att det blir MKT lättare att lägga slingor och att arrangera allt. JAG MÅSTE HITTA SYNTH LJUD. och lära mig spara mixar! som det är nu måste jag mixa om allt varje gång jag öppnar projektet. men det är ändå bra. då kanske jag blir bra på mixa nån gång.
 
Nu är jag här. måste börja tänka på lunch åxå. åh NEJ INTE LUNCH!!! känns iaf som en total framgång att ha den 16.17 (HA!) på eftermiddan. ja.
 
jag kan ju göra det imorrn åxå.
 
VADÅ?!
 
inte äta lunch!
 
MEN VAD?!??!?!?
 
skit i det du.
 
OK, DU MINNS SÄKERT INTE VAD DU SKULLE GÖRA IMORRN ÄNDÅ.
 
nämen vad gör det. det kan jag minnas i övermorrn. eller imorrn kväll. hmmmm. nu fick jag beslutsångest! hahaha ändå king ångest. alla dessa val! ändå svårt att välja när man ska komma ihåg saker!
 
ikväll ska jag se på senaste planet of the apes. inte särskilt sugen. vi får se vad som händer. älskar att ha dagarna så här. mest improvisation och det ene leder till det andra.
 
JAJUSST DET. jag drömde inatt åxå. om avsnittet cock magic med southpark. hahaha! så bra är det!
 
jaja. thiss (inte thats) it.
 
hur vad?
 
jaja. hoppas iaf
 
att din dag har vart skitdålig.
 
hejdå. kommer aldrig att skriva igen här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0