det är meningen!

:D
 
Av nån anledning har jag lyssnat på snart 5 timmars prat av proffsknarkaren Terence Mcenna. Några timmar om dan på soffan efter jobbet. Det enda jag orkar göra. Musik t.ex lever om för mkt!
 
Och jajjusst ja. En del Aldous Huxley har jag ju läst. Och har vart sugen på Doors of Perception ett bra tag. Förut. Har bara inte vart det minsta intresserad av att läsa på sistone. Känns inte som jag haft tid. (HAR MAN INTE TID TAR MAN SIG TID!)
 
Men dagarna jag var hemma för fötterna (lätt det bästa som hänt sen att vara sommar!) kom jag in i det igen. Känns inte dirkekt rätt att lägga gå och lägga sig sju-åtta på kvällen för att ha tid att läsa. Men så ser verkligheten ut!
 
Ja. Blev då påmind om boken av knarkarn. Tycker för övrigt inte han är så väldigt jättebra. Men han var bra på att påminna mig om boken. :)
 
Så traskade på bibblo (inte bilbo. eventuellt dildo.). Fick lov att gå ned i typ katakomberna under bibloteket! :D värsta koola hyllorna som flyttar sig som jag antar att dom skulle göra i nått form av rymdskepp!! tänk om man står där och typ blir ihoptryckt!!
 
:D
 
Han hade tydligen en uppöljare åxå himmel och helvete. Lånade den med. grejjen med böckerna att dom inte printats sen 50-talet. eller vad dom sa. därför var dom i katakomben.

SÅ iaf.
 
så djääävla skönt. bara måstade SÄGA det. total sinnesfrid. lyssnar på andra "sidan" av casualties of cool, med devin & Ché Aimee Dorval tyskt i bakgrunden, tända ljus och typ 50 sidor inne i boken.
 
DET ÄR FAN MAGISKT.
 
tänkte bara säga.
 
du borde vara avundsjuk!
 
:D
 
Jag SKA testa psykadeliska droger när jag blir stor. Det har jag bestämt. Eller gammal då. Nu har jag så mkt annat för mig. skulle dessutom hjärnan gå av så skulle säkert en massa folk bli irriterade på mig.
 
och jag har svårt för irriterade människor. dom är irriterande!
 
Men förhoppningsvis har man inga vänner/närstående alls när man blir gammal!
 
:D
 
Då är det bara att köra!
 
Tills dess får man väl läsa och drömma om det. Fast det är ju lite tveeggat det där. Man vill ju inte ha förutfattade meningar om hur det kommer upplevas. Då kanske man blir besviken. menmen. jag är en fegis!
 
På önskelistan står ändå en redig Ayahuasca-ceremoni högst! MED ett gäng schamaner. ute i djungeln. helst inte en lapp-schaman.
 
lätt värt att spy och skita ned sig!
 
:D
 
Dmt. är väl vad det är.
 
droger framkallade i labb litar jag inte på för fem öre. fuck LSD.
 
Det ska va natural.
 
haha
 
Ändå bra att ha nått att se framemot!
 
meskalin vet jag ingenting om alls. Trodde jag. fast det är ju peyote!
 
mmmm. kaktus!
 
:D
 
haha troru fååå knarkare läst den här boken sen 1951 eller när den var tryckt. jätteroliga understrykningar!
 
Den luktar tydligen intressant åxå.
 
 
Inte snyggt översatt!
 
haha jaaaa!
 
"Door of perception" ska det stå på dörren till joynathans fittparadis audio hädanefter!
 
:D
 
haha
 
på den lilla klisterlappen i boken:
 
"du föddes med universums skapande kraft på tungan"
 
:D :D :D :D
 
åsså en liten norrlands guld.
...
 
FAN nu tappar jag magin av allt detta GÖRANDE
 
måste ändå käka en limp-stump med smör på. varm limpa ska det va!
 
..hejdå!
 
--
 
VIKTIGT att pängtera är att jag INTE är ute efter att ha kul med droger. tror inte på partydrogande.
 
.
((((det handlar om att förstå verkligheten.
 
att se saker på ett annat sätt.
 
+ att jag suger på att meditera. ))))
.
 
det har att göra med att rädda mänskligheten!!!!!!!!!!!
 
hahaha
 
från.... MIG?
 
nä dig!
 
MEN JAG ÄR JU DU
 
jag vet, det suger. det borde va tvärtom
 
MEN DET ÄR DET JU ÅXÅ!!!
 
darnit!!!!!!!!
 
---
 
 
 haha FAN nu förstörde jag precis ALLT det magiska. med det här! jag menar såhär är det ju jämt hela dagarna!
 
DETTA EVIGA TJATTER
 
STÄNG AV MIG!!!
 
:D
 
ändå kul.
 
...
 
tur jag åtminstone är bra på att byta kanel.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0