Den perfekta!

 
 
Dagen (nej, inte degen! han är ett imperfekt.)
 
So far!
 
Iaf vaknade först och beslutar sig för att stanna hemma åtminstone tills jag vart hos ortoped(ofil?)en. senare idag.
 
Sov vidare tills typ tio, då martina klöste mitt öga och krävde fisk.
 
...
 
allt kändes såhär: jag är nästan lycklig!
 
:)=
 
Ni vet när man kommit över och förbi saker:
 
hummade på Doth I protest to much (analis torristjärt). och fortsatte, naturligtvis frivilligt!!
 
det är typ bara jag som får BARA bra låtar på skallen.
 
Får jag en dålig så byter jag bara till en bra!
 
..alltsomoftast nått med Torri Anus!
 
---
 
så till kaffet blev det So-called chaos-skivan!
 
Skulle sen jusst börja värma upp (med morgonsolen utanför fönstret!) för mer inspeln... när axl ringde!.
 
har typ inte träffat nån endaste person på typ en vecka!
 
det har vart otroligt skönt med ensamhet, inga communites och slika distractions! och har jag fått liiiite gjort. Kommer bli en super 3-spårs demo är målet. Nått lyllos band får låtarna sen! men fuck it for ej hwajl, idag blir det bara ledigt, glida och ha kul!
 
---
 
så vi for och käkade pizza och trallade runt stan och upp iväven och shit. tog lite kort, träffade lina & anna (av nån anledning springer jag ALLTID på lina när hon är istan(!)) anna är matildas storrasyrra (som dansade med laleh i somras på allsången och sådär)))).
 
kul!
 
:D
 
ja, träffade ås också och köpte julklapp av hon!
 
Hörde du ska va istan i jul matilda! vi måste hitta på nått!!!
 
tusen år sen sisst JUEH!
 
och trey väntar säkert hemma och tittar på my little pony!
 
:D
 
--
 
ja kollade lite mobiler åxå. MÅSTE fan ha en ny. blir nått på mellandagarna kanske. eventuellt!
 
jäjä. ortopeden snart och interstellar ikväll
 
tjippietjoo
 
 
 ....
 
och jippie-yo-jippie-jey!
 
Ortopeddot besökt. och Linnea sprang jag även på!
 
nya sulor fick (!) jag.
 
:D
 
FÖRE ORTOPEDDO

 
EFTER ORTOPEDDO (nä jag ljög, det var samtidigt! Allt händer alltid på samma gång!)
 
 
 SÅHÄR SER DET UT PÅ VÄVEN. ELLER I. DOM ÖPPNAR PÅÅÅ, SEN! (haha tänk påse, på svartöppet)

 
TÄNK DIG DET DÅ!
 
 
BRUKA ALLVAR NU! mindfuckness, mindfuckness! :D
 
 
We are heading for tomorrow - But we don't know if we're near - Will we beg ore steal or borrow -
Will we ever loose the fear
 
 
 VARFÖR SKULLE NÅN ANNAN ÄN JAG VARA MED PÅ KORT? Exakt det vore ju att hänga ut folk! du vet vad det enda är som skulle hängas ut, om något!!!
 
 
 
MUMS
 
... Snart kommer nya Guardian!
 
Då blir det releaseparty hos axl igen!
 
---
 
Det här blev väl en bra kontaktannons, vaaaah
 
JA! TYP Knees of My Bees
 
:D
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0