ändå FUL!

haha, veckan har inte vart bra!
 
alls.
 
sketet julbord, ingen ledighet alls över jul och sånt. i år heller. på julafton blir det bara värre än vanliga dar.
 
då ska man va skitnoga. och jobba hårdare.
 
ändå helt värdelöst.
 
fritid är det jag värderar typ högst här i livet.
 
jag skulle gladeligen betala för att få vara ledig.
 
eller det är väl det man gör när man tar ledigt.
 
hursomhelst ansökte jag om ledigt i år bara för att vara dryg. för typ 2 månader sen.
 
"nått sån ansökan har jag då rakt inte sett!"
 
nähä. det var ju tråkigt. tyckte jag.
 
menmen.
 
det blir typ 2 vecker sen. men då måste jag väl köra upp ansökan rakt i ansiktet, med lite bajs på, för att den överhuvudtaget skall uppmärksammas.
 
avslag. din ansökningsblankett var full med bajs.
 
man såg inte vad det stog.
 
:D
 
haha. jaja var iaf sur säkert en kvart innan jag insåg vilket slöseri med tid det var att hålla på vara det.
 
 
...
 
ja det var den dan.
 
sen igår eller när det var.
 
FYFAN!
 
haha. av nån anledning började jag för ovanlighetens skull kolla mig NOGA i spegeln.
 
det misstaget kommer aldrig att upprepas.
 
för det kommer med all säkerhet aldrig nånsin bli bättre.
 
jag menar. gaaah. detta fårfittiga, härjade,  ganska rädda face med typ gropar i och ärr och blämmer. vattniga , ledsna, trötta ögon. och rynkorna i pannan haha! dom gillar jag ändå!
 
måste ha vart konstant förvånad hela livet!
 
:D
 
och HÅRET. tunnt och äckligt.
 
jag skulle kunna va på väg att bli 40 typ närsomhelst. aaaaaaaaaah
 
DET HÄR ÄR INTE BRA!
 
bara att acceptera.
 
..... unless!!
 
varför skulle jag inte kunna börja försöka dölja min fulhet, dåliga lukt, äckliga hår, som typ tjejjer gör?
 
:D
 
hålla på sminka sig och gå omkring i snoffsiga frisyrer, med suspekt lukt!
 
löshår vore ändå awesome!
 
ska ha!
 
:D
 
ändå kul. göra sig till typ ett konstverk. vore ändå tufft.
 
smink är jättesvårt att förstå sig på, ändå.
 
jag menar honor sminkar sig väl först och främst för att se ut lite mer som hanar?
 
tydligare, skarpare drag i ansiktet typ.
 
helt keso.
 
men som sagt säkert kul!
 
fast jobbigt. om man tycker man måste.
 
skitsamma.
 
jag brukade raka halva min kropp förut. det var för jobbigt i längden. och hela tiden ännu jobbigare!!
 
nåja. efter allt sånt här ältande och allt sämre psykiskt välbefinniande
 
 kom jag även på att hela jag typ i övrigt åxå är helt värdelös! alltså den jag ÄR!
 
typ allt jag gör skäms jag för!
 
det mesta av det jag gjort med!
 
jag går inte med på det här.
 
jag tar avstånd från mig!!!
 
HÅLL MIG BORTA!
 
och det helst länge!
 
kanske inte jämt. men allt som oftast?
 
haha
 
och
 
framför allt:
 
HÅLL MIG KORT!!
 
:D
 
...
 
somnade iaf sedan gott och drömde hela natten att jag led av depression och panikångest.
 
det var hemskt.
 
sen vaknade jag och JAAAAAAAAH!!
 
:D :D :D :D
 
det här äger typ i jämförelse.
 
och vadå. jag är ful. men dom flesta är ändå fulare!
 
jag hatar min vardag.
 
jag är ändå nöjd bara de satans finnarna och blämmorna försvinner.
 
läkaren är sämst.
 
hålla på med jävla salva. dom dyker ju upp överallt! ändå.
 
typ ja. ta en typ i hårbottnen och.
 
det blir ändå bättre. men sisst jag hade det här för sju år sen.
 
typ.
 
ja. hahaha det här behöver verkligen INGEN veta.
 
så.
 
men idag är all good! det är ändå inte helt omöjligt att jag klipper mig och slutar mitt jobb,
 
året börjar gå mott rätt håll. även.
 
måste bara på alla sätt som finns försöka förneka att alla andra är berättigade holidays.
 
inte nått för min kast.
 
som jag förvisso valt själv.
 
:D
 
så dumt!
 
men allt ska bli bra!
 
jag är ändå alltid mer eller mindre at war with reality.
 
så.
 
ja. MEN jag hade ju tänkt ut ett bokslut imorse.
 
Föra året var bra (ja det är lika bra att det tar slut NU) bäst var typ våren med matilda, och sen hela sommaren var den bästa sen jag minns inte när. mest för vädret säkert. men ja sommarn var jävligt bra åxå festivalen med laleh och jenny OCH sådär. och den otippade trippen till pearl jam. oslo!
 
ja. ca 3 bra saker typ.
 
resten helt värdelöst. 30 000 saker.
 
hösten har nog vart den värsta EVER.
 
och ja. underhållning.
 
kom typ några skivor som var ok.
 
ingen egentligen värd att nämna eller komma ihåg om man inte snubblar över den. dem. igen. typ imorrn. damm?
 
dämm dat dämn damm
 
..
 
nästa år blir nog ungefär likadant. har lite smågrejjer planerat.
 
lite av en repris. förhoppningsvis 1 procent bättre fast med dåligare väder.
 
men söka sig utomlands. haha HUSET! HUSET!
 
kan ju åka dit och kolla in några. i typ februari. fast helst typ imorrn.
 
det kan nog vara en mening om något för att fortsätta träla.
 
en till av några stycken halvlösa livsplaner framöver.
 
som det är nu tänker jag inte ha det mkt längre till.
 
blir det sämre så blir det sämre.
 
det har det vart förut så det kan jag ändå.
 
och. nä.
 
fuck it.
 
nu blir det istället till att äta en till 2 stycken fiskar, med smör i.
 
tur jag åtminstone inte är tjock.
 
so long


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0