åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh nej inte

..trumprogrammering.
 
jag vill int!!
 
det går fan tungt.
 
låten alltså!
 
--
 
haha sjukt släpig. gick typ dubbelt så snabbt när grunden gjordes för typ 7 år sen.
 
:D
 
programmera är ungefär lika spännande som att städa.
 
men det är väl som dom säger:
 
bit ihop då!!!
 
MEJ JAG SKA.
 
(nej jag vet. monologerna är inte roliga längre. läser heinlein nu. haha han är roligast! den här handlar om genmanupilering! från början av 50---------------talet tror jag den är skriven. har bara läst den där om Job tidigare. iaf. men det är åxå nått kul med science fiction. dom gissar och hittar på. det är inte ovanligt att vetenskapen förverkligar sånt som dom skriver typ. ja. årtionden innan! lika kul allt dom gissar fel. men det är inte så viktigt med heinlein. det är humorn. väldigt få böcker som verkligen ÄR roliga!
 
jaja tillbaka till programmering *sad trumbone*
 
haha. jag ba stjäl och stjäl!!
 
för övrigt sol ute! när var det sisst.
 
jag borde fan inte sitta här inomhus!
 
HAH bästa ursäkten hittils!
 
:D
 
men det borde gå bra. trummprogramering. aaah det känns som jag gör nån annans jobb!!!
 
eller jag menar Job. alternativt jod.
 
hmmm.
 
hade förövrigt svinigt bra dröm. det är fördelen med att sova dåligt. man vaknar oftare. då blir det lättare att komma ihåg dom!
 
det var iaf fest! med helt otippade folk dessutom! blev glatt överraskad över vilka som hakade på! vi åkte iaf iväg nånstans, partade och såg på metal omkvällarna. snabbt gick det åxå. en weekend!
 
så jag fick parta ändå. och slapp baksmällan i morse.
 
drömmar är ändå lika verkliga som det här!
 
*gör yviga gäster*
 
chchchhchchchhchc
 
---
 
bara så att ni vet var ni levande människor i kött och ben, verkligen med på partyt. hävdar ni motsatsen är det bara för att ni var för fulla i drömmen och inte minns det!
 
:D
 
mindfuckfilm jah!
 
men åååh vad jobbigt att leta. jag är INTE peppad idag alltså.
 
---
 
HAHA!
 
:D
 
då var skelettet till låt 2 inspelat och klaRT!
 
:D
 
hahaha undrar om den får det bästa namnet?!
 
kanske. måste bara få till en refräng nu!
 
imorrn kanske.
 
det är nån form av drygtung metal med jamesbond-inslag!
 
:D
 
den första är av en lite rockigare typ med inspector gadget-inslag!
 
hahahaha
 
cpbra.
 
jag är bäst!
 
:D
 
nu är jag förtjänt av frulle!
 
later, skater-haters!
 
---
 
gaaaah har suttit hela eftermiddan nu to the point:
 
is it good is it bad is it anything at all.
 
officiellt totalt hjärndöd.
 
INK, hette filmen, från ingenstans som var bra.
 
jag ska se Filth nu. bara så att jag vet!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0