en söndag!

Ås : Spelar "Be Still" med The Killers på repeat och säger som Axl Zebfolck när han inte kunde sluta äta från snacksbordet: men kan nån stoppa mig????!! Haha *skrattgråtande gubbe*
 
*tumme upp*,  Fredrik Mannberg, Mimmi Rutberg Hagström and 2 others like this.
 
Jojje: hahaha! :D
 
Jojje sjukt kul födelsedagskalas!
 
Ås: Haha ja man garvar ju när man tänker på det! Mkt speciell fest på många sätt :D
 
Jojje: jo. intriiigerna! :D
 
Jojje: på hysch-hysch-vägen. :)
 
Jojje: fan vad kul det var att träffa mange på rocknroll och höra hans version av den välta toaletten! :D
 
Ås: Haha värsta Melroce Place
 
Ås: Haha ja fan vad arg jag va på honom då!
 
Jojj: men konstigt!! :D
 
joy: vars skall man då bajsa?!
 
Ås: Haha!
"Ås": vad gör du?
Mange: kom INTE hit
ås kommer ändå.
Mange: hon lyssnar ju fan inte på mig hahaha
 
Joy: hahaha
 
scener ur ett äktenskap!
 
Ås: Efter det har jag aldrig lyssnat på honom *skrattar och gråter*
 
joy: moget beslut! :)
 
Aus: eller hur :D
 
Degen: självkontroll!
 
jag: är nått man måste lära sig själv! :)
 
Fredde: Sant!
 
Alltså. Jag har missat nåt... Toalettvältning?
 
Intrigued. Utveckla!
 
Joy: utveckla Awes(ome)! jag kan va invecklad.
 
Aews: Mange Karlsson halkade i mitt badrum på hissjövägen så pass att han slog av toastolen *tusen likes medans ås skrattar så hon gråter* (editers note *skrattar så han bajsar ned sig*)
 
joy: hahahahahahahaha!!! :D :D :D
 
Degen: Slog av??? Går det ens? Hur... Alltså.... *försöker föreställa mig detta scenario* *börjar gråta*
 
Ås: 0 p till honom = ås rätt arg. *skrattgråter*
 
Deg: överlevde han?
 
ås: Han ramlade över den på nåt sätt :D fråga honom. Jag fick ju inte komma in och se först! hahahaha! Han var röd i ansiktet när han väl öppnade dörren, jag var röd av ilska och han röd av blod haha
 
Joy: jag måste få lägga upp den här tråden på min blogg!!! får jag det ås?
 
Degen; Men... Detta väcker bara fler frågor. Varför stod han och bajsade?
 
Och vad fan skulle du in för? På toaletten måste man vara fredad. Det står i FNs konventioner om mänskliga rättigheter. Eller nåt.
 
Igen: Chockskadad.
 
Joy: åh nehj. degen gillar allt han läser igen!!
 
Ås: Haha jag hade duschat och han skulle väl på toa sen halkade han. Jaja det var väl mitt fel då *skrattgrina* haha. Hörde ju hur det nåt gick sönder, glas typ klirr. Var tvungen att fråga eftersom det var MIN toa. Men icket att jag skulle in.
 
---
 
det här pågår för evigt. :D
 
ska på födelsedags kalas nu.
 
cya
 
 


Kommentarer
Fredrik

Jag har sökt vård. Både före och efter detta.

2014-09-01 @ 16:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0