The sleepnazi

Det absolut nödvändigaste för mental hälsa är sömn. Efter sömn mat. Efter dom; typ relationer.
 
Om man inte sover fungerar helt enkelt ingenting.
 
Jag sover tillräckligt. typ 7 h i snitt kanske. men kvalitativ sömn får jag kanske en till 3 nätter per vecka.
 
det har STOR betydelse!!!

:D
 
störst!!!!
 
.
 
Ja ni fattar.
 
Har då fått sova ut på ordentligt efter svinigt länge av att inte göra det! WAOWWEE!!! :D
 
hemligheten är att inte supa på fredagar.
 
Jag får kanske en sån här morgon 1 eller 2 ggr i månaden vilket är förutsättningen för att jag skall kunna syssla med något som känns meningsfullt. hajjar ni? 2 ggr i månaden som bäst!
 
så kan man inte ha det. mitt problem är drickande. på så sätt att det hindrar mig från att göra det jag tycker är roligast skriva & spela musik.
 
Eller det största problemet är naturligtvis tungt kroppsarbete 8 h om dan. men det har jag kommit över. jag är en hora. livet är en hora, du är en hora!
 
som det ska va. :)
 
går inte att göra nått åt världens lösagtighet bara. politik. jag ids då inte. då blir det kanske 1 h av meningsfullhet per månad.
 
fuck that.
 
även om jag respekterar folk (lite) som sysslar med politik. ädelt? kanske. plikt? vet inte
 
intressen. vilken kugge man väljer att vara är frågan. jag har alltid strävat efter den där trasiga som gör att maskinen kraschar, men tyvärr är jag ofelbar. jag kan inte göra maskinen annat än bättre, hur mkt jag än vill riva den här så nån annan kan bygga en ny.
 
hora.
 
:)
 
---
 
ja. men jag har alltså 2 dagar i månaden nu om jag lägger ned att supa så förbannat. jag är inte driven av lust. plikt snarare. beroendepersonlighet har jag inte heller. det handlar bara om medvetenhet. man skall inte låsa sig i rutiner. jag la av att snusa bara för att se om jag kunde klara det t.ex. det hade jag gjort dygnet runt i typ 15 år eller så.
 
det är bara att vara medveten om vad man gör och tänker. jajusst KOM IHÅG att inte ta snus. tillslut lär man av sig. beroende. måste forska mer i vad som menas.
 
alkohol. well det är slöseri på tid. hade jag mer fritid kunde jag satsa mer på det. då det kanske, möjligtvis näst är näst roligast efter musik/skrivande. musik/drickande går inte att kombinera. får det blir inte roligt att spela när man gör det dåligt. så det är lätt att separera. skriva och dricka är inga problem. det är lite roligare än att göra ett halvkasst gig.
 
ändå kul!

:D
 
--
 
ja. jag måste iaf sjysstera saker och ting litegrann för att ha roligare helt enkelt.
 
min frustration över att vi inte turnerar "ignition" med crowdburn har börjat lägga sig. vi har fått erbjudanden från europa.
 
visst det är dyrt, då crowdburn är ett ungt band. pay to play - så är det för alla nybörjare. vill man, eller vill man inte helt enkelt.
 
:)
 
kollektivt ville vi inte. så är det med det bara.
 
--
 
it is hope that kills us.
 
--
 
var sparsam med förväntningar. :)
 
--
 
så vad gör man?
 
är inte sugen på att skriva musik alls egentligen. visst lite kul kanske. men det tar emot. en 4e skiva?
 
den tredje fullängdarn jag spelat in har för fan bara vart ute nån månad!
 
jag förtjänar att ta det lugnt och insupa all positiv respons vi fått. måste inte kasta mig in i nått nytt projekt. tror det är helt ok om jag inte plockar upp instrumenten än på några månader om det inte känns rätt.
 
:)
 
idag är jag sugen, HOWEVER. pga utviladhet helt enkelt.
 
gitarr! wee.
 
bas är ändå bässt live!
 
fast BUGG E BEST I ALLA SITUATIONER!

:D
 
gitarr är kul att sitta hemma och onanera med. fortfarande. åtminstone typ 2 ggr i månaden. haha
 
så. det är skulle kunna ta sig med en ny auberonskiva om jag driver på lite. men som sagt. energi är en bristvara.
 
blir nog att ta det lugnt ett tag först och främst. fundera lite.
 
--
 
resa lite. en stor anledning till att jag vill turnera är förmodligen att jag aldrig vart ute och rest särskilt mkt. har aldrig tagit mig utanför norden.
 
nu när jag har shitloads of moneys... haha.... blir det förmodligen nån typ av luff framöver. europa. gärna mot östra. kanske. eller vem vet.
 
jag skulle förmodligen bara ta ett tåg och hamna i ett land. är det fint där så stannar jag och hoppas att det typ bor hobbits där som man kan va med.
 
:D
 
---
 
kanske komma tillbax till DET HÄR om man känner för det.
 
haha
 
ALLRIGHT!
 
:D
 
--
 
så. ja, vette fan.
 
mår prima nu. ska ut ikväll hursomhaver. min granne har vart med och öppnat umeås första ordentliga rocknrollhak. :D
 
pissoarerna är utformade efter den där mickjagger-munnen.
 
och bitchiesarna i stan. ni fattar.
 
vad är ert problem?
 
det finns alvarligare saker. vi kommer för i helvette att pissa i en gubbmun.
 
är ni efterblivna?
 
:D
 
ok. hoppas tjejjerna får en åxå. vilken är typ den största kvinnliga stjärnan som stått upp för kvinnor? fixa sånna toastolar till tjejjerna så att dom får pissa i sin hjältinnas mun?
 
men det är säkert tänkt på.
 
it's only rocknroll. :)
 
--
 
ja. dåså. ska känna på min gamla gibson lite nu.
 
hooka upp med folk om folk är up to it. jag hade inte vart upp to it om jag festade igår. så.
 
bah: haaej
 
(jah! kom på vad som är min drivkraft: EFFEKT!)'
 
Me - the cause
 
You - the effect!
 
--
 
och VICE VERSA!

:D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0