garageland

KUNG! då var det dags för mixning! efter ett halvårs inspelning.
 
i gamle garageland!
 
Är svinigt taggad!
 
det blev klarrt. en hel fullängdare!!
 
:D
 
---
 
Sen är den studion så mkt historia. Spelade in första demon 1995 där. fiiifaan asså... Väldigt kul att den finns i bruk än idag! dock utan rullbandare. tursamt nog. minns vilket helvette det var. jag menar på den tiden behövde både bandet och mixarsnubben ha TALANG. 
 
...ändå drygt...
 
haha
 
...besökte den en snabbis för mastring av skrillexcovern i julas. då hade jag inte vart där på typ 12 år och hade inte ens nån aning om att den fortfarande existerade. De flesta sånna där ställen har dom ju lagt ner och gjort om till så väldigt upphetsande saker som buisinesschools och liknande.
 
Men icket! kanonsnubbe som jobbar där åxå.
 
värsta koolt att vi fått ihop det såhär bra. Har inte befunnit mig i ett så här funktionellt gäng sedan tonåren.
 
...succé!
 
 


Kommentarer
fredrik

Tale of black är inspelad i Garagland. :D

2012-09-20 @ 18:24:17
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
jöjj

Japp, den fick nästan lika bra ljud som Dreams :D eller vänta. vilken kom först? jajjusst det, det var vid den tiden de började trigga och det här drums from hell typ?

2012-09-21 @ 22:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0