så där!

Vaknade upp hög i morse igen!
 
:D
 
alltså för att jag drömt och minns väldigt mkt av det.
 
och han skriva ned det!
 
:D
 
det här är hur bäst juss nu som helst jusst nu!
 
:D
 
---
 
alltså har gått tillbaka och läst lite av det tidigare. och jag förstår nästan INGET av vad jag skrivit.
 
det är bra.
 
för the point is not to read it.
 
the point is to write it.
 
--
 
den manövern. det är bara nått görande.
 
medlet. som allhelgondar helgen.
 
haha.
 
nä. grejjen med att skriva är att genom att hålla på med t.ex ett sånt här görande är att det ETSAR sig fast i ens medvetande.
 
kunde inte bry mig mindre om nån suddade ut en bokstav jusst (alltså jag menar JUSST!!) efter jag hett den på print.
 
get it?
 
MY MEMORIES ARE MINE!
 
MINE!½!
 
 
*WROOOPOFFFFF GGRRR MORRRR*.
 
--
 
nä bara minnes träning. och yeah. jag är bra på att minnas saker. skitbra. nästan lika bra som på att överskatta mina förmogor!
 
:D
 
.så. jäeah. bollen är rullning. lite som att öva upp sig på att spela gitarr, eller nått.
 
men hur kul är det?
 
å andra sidan.
 
göra saker. kan jag poängtera det här tillräckligt mkt.
 
det SPELAR INGEN ROLL VAD MAN gör.
 
:D
 
sluta gör saker hela tiden!
 
speciellt eftersom det mesta görs så dåligt.
 
ska man göra nått kasst är det lika bra att inte göra det.
 
vad pratar jag om nu?
 
--
 
 
haha nya freak kitchen är jääävligt bra alltså.
 
hahahaha
 
öhrn. kaffe tack!
 
--
 
ok. men såhär:
 
gör man en massa saker bra eller dåligt (spelar ingen roll) så ändrar det hur man är.
 
hur man ÄR är det viktiga.
 
skriver man och minns en massa saker (gör) ändrar det hur man är.
 
i drömmen.
 
---
 
vilket kanske inte makes any sense.
 
vilket inte spelar nån roll
 
:D
 
*slurp*
 
--
 
 självcencur*
 
--
 
ja det här är somsagt bara sit-ups.
 
--
 
var (!!!!) på trevlig valvaka igår.
 
jag är NÖJD över utfallet.
 
det är allt.
 
--
 
allt känns lite bättre. inte mkt. men jag var berädd på nått mkt värre.
 
så.
 
yeah. känns bra.
 
helt ok.
 
--
 
fast det kanske mest beror på att jag är sjuk. alltså in sjuk som i cp-sjuk utan sjuk som i för för förföfröförkyld och slemmig och ha ont för att kunna jobba.
 
det är mysigt.
 
så man kan vara hemma och syssla med nått produktivt som det här. att ändra sitt sätt att vara.
 
till det sämre.
 
....
 
kssmmmhah
 
ja valet?
 
nä finns inget att tillägga. det roliga med det hela är bara att lära sig lite mer hela tiden om hur det fungerar allting.
 
sen om laget jag röstar på vinner eller förlorar spelar ingensomhelst roll.
 
---
 
javad fan.
 
nu blev jag tokpeppad på att sova!
 
...
 
eller nä! ska lyssna på nya freak kitchen först. (har lyxen att förkylningen inte (än?) kläggat igen öronen. då går det ju inte lyssna på musik. men vad gör det. jag läser även Hunden med lovecr.
 
 
maaan alltså konversationerna vi hade i natt!
 
awesome.
 
jag vaknade lycklig.
 
är rätt lycklig faktiskt. skitsnorkroppen till trots.
 
så.
 
LIFE WILL KILL YOU, IA
 
---
 
läxa tills imorrn:
 
Skriv ned en konversation du haft med nån i en dröm, direkt du vaknar.
 
SPÄNNANDE!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0