Om konsten att äta bajs!

haha har jag tagit liiiiiiite skit i veckan!?
 
Vadå, jag är en skit!
 
Jag assimilerar bara din skit!
 
I GROW STRONGER!
 
:D
 
--
 
ändå lika bra den här veckan. typ fullblown ebola i ansiktet och bröstEN!
 
igen!!!
 
gör ont som FAN åxå. kliar. och yeah. det är lugnt. har haft det förr.
 
käka antibika och äta bajs, är min melodi!
 
--
 
vad som skrämde mig var dock att jag tidigare alltid fått det under extrem stress, varpå en minst halvårig depression följer.
 
 
ska förklara mer ingående vad en depression är nån gång när jag känner för det. det är INTE att vara ledsen. det går inte att jämföra med att bli deprimerad för att man blivit dumpad eller nån man känner har dött. sånt är lindrigt i jämförelse.
 
de flesta får en depression nån gång i livet. alltid PÅ GRUND av nånting. jag har haft 4 och ALDRIG fattat varför. ingen annan heller. har alltid haft det rätt bra.
 
sjukt!
 
men lite kan jag väl berätta. när depressionen kickat in. det tar kanske nån vecka/månad innan man inser att man hamnat där. igen. det går som inte att motarbeta. det barkar åt helvette. ut och träna jobba, va social ha kul!
 
det funkar bara inte. man ger upp. för det blir bara värre ju mer man kämpar. typ bränner ut sig på att försöka le.
 
och en vacker morgon, helt plötsligt inser man att det typ svåraste man nånsin gjort i livet är att ta sig ur sängen för att gå och pissa. på den nivån. att välja om man vill ha socker i teeet, kan jämföras med att välja mellan vilken av två kompisar som måste dö. nån måste! svara då!!! svara dåååå!!!
 
och det pågår som sagt inte i en vecka. det är så varje dag. och natt. det går inte att sova. och man tänker. nu har det gått i en vecka. jag kan inte prata. nu har det gått 3 månader... och det fortsätter.
 ligga och oroa sig och ha panikångest bara för att bygga upp kraft att gå och duscha i övermorgon.
 
 
men det går över. inte helt av sig självt. men i stort sett. ingen kan hjälpa en. möjligtvis betala hyran och laga mat. men bara den insikten att nån tvingas till det får bara en att må ännu sämre.
 
 
det enda man vill är att dö. lyckades dock tvinga mig att vilja nånting. jag kunde gå med på att jag ville sova. näst efter att dö.
 
 
så. tillslut lyckades jag med det efter mkt och månadsvis tränande mentalt. det går alltså inte att ta sig ur sängen. och jag vägrade sömntabletter. vill inte bli nån jävla knarkare.
 
så. en natts sömn!!
 
en till efter en månad!!!
 
WOHOOO!
 
parteeeey!!
 
orka gå upp och göra mackor. JIPPIEEEE!!!
 
och kunna läääsa!! men tråååkigt!!! (man går i princip från att vara ett hjälplöst barn till vuxen igen. under några månader.)
 
det enda positiva jag kan komma på med det här - alltså man lär sig ingenting av det. ungefär lika givande som att ha feber - är att jag har haft tid att läsa en massa när jag mått semi-bra. :)
 
jaja, iaf. sen efter typ ett halvår klarar man av vardan igen. det första man kan GÖRA förutom att överleva. äta. gå. sova. bajsa. etc. är musik
 
när det funkar leker livet.
 
sen måste man börja jobba!
 
hittar man nått har man ca 4 månader på sig tills hela proceduren startar om.
 
sen märker man en vacker dag att. ojj. jag är typ 30 och har inte ens haft ett riktigt jobb! eller ens ett förhållande!
 
har ju bara hunnit gå 3 terminer på universitetet! DAMN! och allt ofärdigt man har kvar skräpandes. huvva att ta tag i det igen. det måste jag dock. fast SEN isåfall! :D
 
sammanfattat tycks jag sammanfattningsvis befinna mig i livet där de flesta (redan lätt efterblivna) var när dom var 20-nånting.
 
ändå drygt!!!
 
haha
 
tur jag fått släppa .... 3 skivor iaf.
 
har du det?! VA!
 
haha dom som läser det här har typ släppt 10!
 
 
men alltså egentligen. det GÅR inte. JAG kan inte ens sätta mig in i hur det var. man vet bara när man är där. igen. typ well now isn't this nice. en helt alternativ verklighet.
 
 
vad vet jag. shit apperently happens for no reason at all.
 
 
eller nått.
 

men. precis som jag är immun mot ebola är jag numer helt immun mot depressioner. dampadampadaaam refuse..... resistent!!!
 
fast varför inte?
 
sju års olycka efter sju års "lycka". det kanske är menat att det ska funka så?
 
...
 
hmm. nä det är lugnt. blir så jävla bökigt socialt bara. kan typ inte titta folk i ögonen, för att jag är rädd att dom ska titta tillbax!
 
haha ändå smart.
 
DONT LOOK AT ME IM UGLY!!
 
äh, man vänjer sig med att se ut som ett könsorgan. med herpes.
 
öhm.. vad mer??
 
JO, passar på att ta en vit månad och isolera mig. kommer att ta MINST så lång tid innan det blir bättre.
 
mjäh. you know.
 
---
 
det här med medicin dock. anledningen att jag får det här är ju på grund av att jag gjort nått fel. levt fel. symptom.
 
men istället för att förstå vad felet är medicinerar man och fortsätter med felet. skitsmart, det, även, åxå. ändå
 
på samma sätt som man t.ex sätter ut antidepressiv medicin.
 
bah: sådar! Skit i att lösa problemen!
 
UT OCH VA PRODUKTIV, BARA!!
 
tjäna ihop pengar till nått redan rikt rövhål!
 
:D
 
OBS. det här med "det är generna". "har anlag för". det är nått folk säger. det är vad folk (vetenskapen) TRODDE för typ 89 år sedan.
 
snälla du, sluta upprepa floskler hela tiden!
 
ingen VET!
 
det är ganska enkelt att "bevisa" att, så är inte fallet.
 
är att falsifiera saker inte är det roligaste som finns, så säjj!
 
 
:D
 
det är åtminstonde inte inte inte det tråkigaste som finns!
 
trippel negation. är ändå kass på huvudräkningar.
 
ååååh jag saknar logikkurserna!
 
bara glädjen i att matematiskt räkna ut om en sats är sann eller inte!!
 
hahaha. så bäst!
 
ingen vet vad logik är. det vet jag.
 
"det verkar logiskt"
 
FÖR I HELVETTE!
 
*ser ned på*
 
:D
 
skitsamma.
 
hur det är, är alltid mer komplicerat. och det bästa man kan göra är att kludda ihop halvful karta över hur saker fungerar.
 
ta inte kartan för verkligheten! (upprepar det bara för att nån jag tycker verkar smart har sagt det! nån jag litar på!)
 
:D
 
..
 
så varför denna jävla ebola? käkar nyttigt, rör på mig, har hyfsad hygien etc. alltså jag har inte ändrat nått på slutet. kanske nått i luften, att det blivit svinkallt eller nåt?.
 
blaeh. förut var det iaf helt uppenbart av..
 
men stress? nä.
 
jag upplever bara den typ värsta vardagstristessen jag nånsin vart med om!
 
det blir som eventuellt kanske en inre stress iom att jag inte kommer nån vart. allting är som en nödlösning.
 
känns lite som att befinna sig i en rålyxig life-boat. oändligt med mat. så trygg man kan bli. typ 7 papegojjor att snacka med.
 
men alltså; vafaaaaan, kan det bli land i sikte nån gång?
 
--
 
hahaha apropå det! jaaaaaag MÅSTE fan börja simma snart. och smitta alla med Ebola! haha
 
--
 
nämen att sitta fast. jag är som såhär: kan inte se en film 2 ggr. är det min absoluta favouritfilm och jag ser den igen är den typ oändligt förstörd.
 
som det här med att jobba. ville som bara testa mig själv först. bevisa för mig själv att pallar jag med att leva helt vanligt. heltidsjobb. och JA. det gick hur lätt som helst! livet har aldrig vart slappare. KLAR!
 
alltså: FÄRDIG!!!!!!!!!!
 
jag kan. skitlätt. inget mer tack.
 
NEXT THING PLEASE!!
 
--
 
och där kommer väl stressen in lite. det här är alltså ohållbart. för att det är alldeles för hållbart. för långsiktigt. för groundhog day (så jävla bra film! låt mig aldrig behöva se den igen!).
 
och poängen med filmen där. jag får väl köra på tills jag upptäcker det uppenbara.
 
ALLTSÅ JÄVLA BLINDA FLÄCK!!!!
 
 
:D
 
 
jajävlar.
 
jobbar i helgen.
 
så; please fuck off
 
..
 
men nått positivt då? (förutom att det är king to be a happy poop)
 
har kanske chansen att få börja jobba mellan 11-19!
 
vore det TRÅÅÅÅKIGT!??!
 
jag menar nu är det 6-15.
 
sämst.
 
OCH EN HELG I MÅNADEN! oförhandlingsbart. hade fan inte skrivit på kontraktet om dom berättat det!
 
haha. eller det hade jag kanske. är så obehagligt när samhället sätter en pistol mot pannan på en.
 
:)
 
OCH VARJE RÖD DAG ÅRET OM!. även om man ansöker om ledigt t.ex på julfton är det en sååå jävla slim chans att man får det. ty "det är så många som vill va lediga då"... "ansöker ni i tid, typ jusst efter nyårsafton, så är chansen god att ni får ledigt typ varannan julafton *megasmiley*"
 
står det i kontraktet att man måste jobba varje röd dag om året åxå?
 
"hmmm.. alltså...jag förstår frågeställningen...  .....   ....."
 
OK TACK FÖR SVARET!!
 
"snacka med facket"
 
ska fan göra det. jag menar things are pretty fucked up here, dude!
 
om att kliva upp 5 varje morgon (folk som pendlar kliver upp 4) det innebär att man missar typ ALLT kul. som alltid händer efter kl. 21.
 
mitt problem är att jag gillar att ha kul!
 
men nej. kl åttå. sorry girls and boys, I'm going home!
 
iaf om jag ska orka hålla mig produktiv.
 
vilket är viktigt.
 
det är väldigt viktigt att arbeta!
 
varför då?
 
för man måste ha pengar!
 
varför måste man ha pengar?!
 
Annars får man inte bo nånstans. dessutom har man inte rätt att äta heller.
 
DET ÄR JU HELT SJUKT!!!!
 
...
 
 
 
haha röstate faktiskt på MP framtills dom la ned den här idéen om medborgarlön.
 
:D
 
seriöst. jag tycker inte medborgarlön är tillräckligt. världsmedborgarlön är det minsta vi bör kräva. av oss själva.
 
det är vi värda.
 
"och hur skulle det kunna fungera? omöjligt! utopi!!"
 
ja, med den inställningen är det, det.
 
vi kan samarbeta. framåt.
 
jag menar, det var rätt länge sedan du gav upp va?
 
DITT KONSERVATIVA AS!!!!!
 
:D
 
ge mig ETT exempel då mänskligheten tagit ett MAJOR kliv framåt genom konkurrens!
 
ETT!!!!!!!!!!!!!! (inte vet jag. månlandningen? nä. ska tänka ut bra argument där. för nått. fast helst mot nått!)
 
den enda vägen framåt är att fullt ut lita på varann. samarbete. palt. kommunikation. samarbete.
...
 
have it!
 
..själv tar jag gladligen ett stort silverfat med bajs, tack!
 
 
 --
 
avslutar med 3 citat som varje gång nån upprepar dem, får mig att vilja slå dem på käften:
 
"man ska inte klaga"
 
"det ä bah och bit ihop"
 
kom inte på nått tredje.
 
no offense, men jag rår inte för att jag får hulkningar når folk skriver
 
(kort på nån) "fiiiiinaste Rutger"
 
SNYGG, HAN ÄR JU FULARE ÄN JAG!
 
"bästa mamman"
 
VADÅ MIN ÄR JU BÄTTRE!!!
 
 :D
 
för övrigt måste ni lyssna på bästa låten; Proffesional Help Med freak kitchen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0