JUDE-

KORT införskaffat!
 
inser att det här kommer bli dyrt innan jag har allt jag anser JAG behöver.
 
I need everything the world owns me!
 
:D
 
--
 
men dyrt är bra! för det innebär att jag måste tvinga mig att använda allt för att inte få dåligt samvete. :)=
 
annars vette fan. sov i två pass. efter första vaknade jag och mådde räv. 2 över vad jag brukar kliva upp.
 
andra passet sov jag 4 h och hoppade som ny ur sängen! INGEN VÄCKARKLOCKA ÄR GODS REVERSED GIFT TO MANKIND!
 
alltså jag har klivit upp TIDIGAST 0900 de senaste 10 åren minst.
 
05.00 (är fucked up!!!)
 
normal dygnsrytm återställd.
 

 
hoppas jag kan byta arbetstid, alltså!
 
 
 
 
sen kaffe till laleh (stödhjul) och sen spela nån timme MED. sen själv. tills jag mer ville utomhus!
 
//nya cannibal corpse rockar ändå fett! alltså bara att dom kör 3 mot fyra hela tiden (nåja) precis som på sextitalet!  eller alltså shuffle på gitarrerna och raka trummor. eller tvärtom. hahaha iaf HELT cp-skadat! man blir ju glad! typ jag VÄGRAR spela samma taktart som ni!!!! (säger trummisen till gitarristerna som: det skiter väl vi i!!!! gör vad du vill, vi bryr oss inte! så här SKA det gå!!!)//
 
:D :D :D :D :D
 
 
sömn/fest. ja . det här blev så djävla ostrukturerat och.. skitsamma.
 
 
haha minns mina uppsatser från gymnasiet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
skrev en om sömn. sömn är allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och en om festande! typ fullpott. "du verkar nästan vara lite av en expert på det här!"
 
:D
 
...
 
 
 
 
väl ute: väldigt skönt där! käkade vid älven och shoppade sedan lite, dåeråh.
 
 
 
 
 
åh, vad pengar det går.
 
ingen semester det blir, nästa år.
 
fast vem vet. INTE MED DEN INSTÄLLNINGEN. kanske snubblar över en miljon.
 
det lutar helt klart åt det hållet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... ... ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0