Har du leg?

-NEJ JAG HAR SKÄGG!
 
fast det har jag ju inte.
 
hahaha.
 
det pinsammaste i år jag gjort i år, gjorde jag alldeles nyss.
 
--
 
KÖPTE VAX!
 
på en HÅRAFFÄR!
 
huvva!
 
ändå gay!
 
---
 
och naturligtvis: vad ska du ha det till?
 
varav jag tvinnade mustaschen och sade hmmmmm.. !
 
--
 
:D
 
haha. ja iaf.
 
bra vecka var sjuk två dar, och den ena var lätt den bästa på sviiiinigt länge. var bara helt ensam och läste och lyssnade på senaste freak kitchen!
 
heeela dan bah.
 
sen jobb. du vet:
.......   ........ ...........
 
Men idag ja. efter mustaschäventyret
 
ja.
 
ja.
 
nej.
 
ja.
 
sprang på den där gamla kompisen igen.
 
FAN vad kass jag är typ.
 
man småpratar och hon och hennes kompis
 
typ händer det nått ikväll?
 
jag.. naaaeh. har ingen aaaaning, ska väl hem och dricka öl, hejdå!
 
och ett kvarter senare. jajusstja! det är så man brukar göra! ändå osmart.
 
hahaha
 
---
 
skitsamma.
 
har inga planer. fint väder bra dag. går antagligen fortfarande sitta på ballen.
 
men det viktigaste av allt fatta min vaxade Dahli-prydnad ikväll!
 
så djävla läcker jag kommer att va!
 
;D
 
--
 
det är jättekul. visste ni att:
 
när man möter nån med mustasch på stan nickar man alltid allvarligt i samförstånd.
 
magiskt.
 
dessutom garvar jag jämt när jag ser mig i spegeln.
 
:D
 
---
 
ge mig några månader till bara.
 
ja. vad mer inte vet jag.
 
typ allt!
 
vet allt jag jag inte vad!!
 
hur det?!
 
har iaf ÄNTLIGEN fixat så jag kan se på filmer på televisionsapparaturen!
 
ändå viktigt såhär (morrh)års.
 
...
 
naehmen... om man skulle köpa sig nå folköl, kanske!
 
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0