haha :D

men tråååkigt!
 
jag försöker spelar elgitarr!! haha
 
sjukt kul! alltså har inte nån som helst aning om vad jag håller på med!
 
:D :D :D
 
så. bah att höja
 
haha satan så säker!!!
 
:D
 
jag måste spela in!!!!!!!!!!!!
 
NU!!
 
..
 
för övrigt gick jag inte ut och käkade med en tant igår. jag var inte på födelsedagskalas heller.
 
måste bli snygg först!
 
nästa år kanske.
 
haha. alltså.
 
SNUS I MIN MUS
 
kommer inte på festen ikväll heller. för ful. mobilephone öff
---
 
såg för övrigt in flamse (haha man tjänar ofta på att inte rättstava. eller avstava. måste fixa officE!!) på tv igår. lät bra. mkt bättre än jag trott!
 
iofs kan jag inte tänka mig nått som låter dåligt med stråkar.
 
han är då mkt bättre på sång sen senast jag hörde dem! för typ 10 år sen.
 
blev intresserad och lyssnade igenom (hela) 4 låtar från nya skivan. det är ett bra betyg! :D
 
men det var för mkt metal!
 
jag gillar inte heavy metal.
 
---
 
lalehs nya låt lät bra!
 
at the gates med!
 
fast alltså
 
jag HATAR singlar!!!
 
--
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0