men AAAAAAAAAH!! :D

Sådärja. haha jag är ändå bäst!
 
har isolerat mig en månad. inte ens vart på communities! råavstressande och hepp: 2 låtar!
 
och då tycker jag att jag håller på varenda lediga timme jag har. fast då är det ju lika mkt övning åxå. kommer gå snabbare så småningom. det härliga är att det kommer nått direkt jag plockar upp gurkan. på veckokvällarna. av slött improviserande.
 
eftersom det är så slött och tyskt så blir
 
det som automatiskt lite av två projekt simultant jag har!
 
ändå kul!
 
på helgen är jag alltid SVINPEPPAD och kastar mig ur sängen sju på morgonen. så då blir det energiskt och hårt.
 
fan.
 
JAG HAR PRODUCERAT NÅTT. det var på tiden. bara för mig själv!
 
är svinigt nöjd!
 
EN snart färdiginspelad grunderna på.
 
så håller jag på såhär ett halvår. och är nöjd tänker jag presentera det för nån. förhoppningsvis spela det med nån. nått av projekten. eller bara spela nått helt annat.
 
 
 
 
 
FAN, BARA INTE GLÖMMA ATT LÄRA SIG GÖRA BACKUPS NU, CP-HORA!
 
 
 
 
 
haha ena projektet är iaf döpt till Benny's Butterfly Ball!
 
nu vill jag festa!
 
eller jag orkar int!!
 
nykter en månad nästa helg.
 
fast NÄ då ska jag jobba!
 
sen ja.? va? vemdå! HUR DET??!! har aldrig känt mig så bra som den här månaden ska fortsätta så här. fast inte göra nått nån helg.
 
se på en film kanske. eller tvspel. tragiskt asocialt är vad det här är. man blir skruvad i hjärnan av det. men det gillar jag!
 
nästnästa helg tror jag jag ska umgås med nån. med öl. och sen. eller idag. om det händer nått.
 
----
 
haha helvete SÅ DISCIPLIN!!
 
och karaktär!!
 
:D :D
 
tänkte att jag ska ut och gå en mil typ!.
 
fan att mobben är död!
 
fast behöver ändå rensa öronen.
 
största möjliga tysknad
 
och
 
ja.
 
helt tom i skallen.
 
skönt.
 
nä.
 
-----
 
och nya at the gates är sjukt bra!
 
inte missnöjd nånstans. :)
 
det hörs att dom passerat förti. främst på sången, men jag tycker den är king! lite som första. sunkig, men med sjukt eget och desperat uttryck! mkt kul.
 
lite blandning av det de gjort tidigare, men med en annan atmosfär. som är skön.
 
antar att man kan tycka den är lite tråkig om man lyssnat mkt på the haunted. men det har ju icket jag!
 
låter som skivan skulle kunna kommit ut två år efter slughter. då hade jag säkert tyckt det var lika bra som jag tycker idag!.
 
lite tillrättalagt kanske, men. ja ljudet är ändå sjukt jävla bra!
 
jag tror sången är för lågt mixad. måste läsa texterna!
 
MAN HÖR JU INTE VAD DOM SJUNGER!!!
 
:D
 
men. jo. den kommer gå varm ett tag, garanterat. om jag köper nån mobil.
 
---------------
 
max TUSEN SPÄNN!
 
det vore ändå mkt bättre om jag fick en.
 
ja. hejdå. vill redan fortsätta med det andra nu.
 
fast. ja fyra timmar får räcka. tror som sagt inte det är hälsosamt att hålla på med NÅTT mer än 6 h om dan. och även om jag har svinkul så sliter det ändå på en.
 
måste planera en semestervecka oxå nu.
 
SNARASTHEJDÅVISESKANSKEMENBARAAOMDETÄRAVENSLUMP
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0