IT IS ON!!

stoppa prästerna -
 
Fittparadiset är öppnat!
 
OCH ALLT FUNGERAR!
 
hejja choffe & toontrack!
 
:D :D :D :D
 
 
 
---
 
fixade nya lurar igår och allt låter så jävla bäst på en gång!
 
---
 
det borde ändå vara imorrn nu, så jag kan vara pigg och fortsätta!
 
vill ju fortsätta nuu, men det gåååår inte, är helt slut och har väldigt fyrkantiga ögon. plus fittskinn på fingertopparna. ut iii--i?!
 
--
 
ska ändå va uppe sent!
 
för övrigt är det typ spännande att vara nykter(!)
 
verkligheten är typ spooky och sjukt stämningsfull, så här sent. och mörkt... med lite ljust överallt!
 
värsta stillasittande äventyret!
 
det är typ underskattat att göra vissa saker.
 
(det bästa som hänt på år och dag är typ att jag fick lepra. stanna hemma is the shit!!)
 
:D
 
känns som jag kommit hem från ett år spenderat väldigt långt borta någerst. köpte typ biljetten för ett halvårsen. sen efter det fick jag lov att vänta på mig själv råååålänge, tills jag var klar och åkte. Det tog drygt 2 veckor i rymdskepp innan jag kom hit!
 
trevligt i rymden, fast det hände ju inte så mkt där.
 
--
 
väl här!
 
känn!
 
DET GÅR ATT TA PÅ DEN! (atmosfären, CP)
 
Känner jag?!
 
här GÅR det typ att hålla på med nått som är kul!
 
höll ändå andan länge. man åkte som på en navelsträng från vässlan ner till marken.
 
 
det bästa är att här allt är hemligt nu! 
 
och imorrimorrimorrnimorrn!
 
göragöragöra!
 
(se rakt fram!)
 
fast jag vill ändå va vaken.
 
.
 
vi ska vara vakna tills hen (i plural) somnar! *lallallalla*
 
 
:D
 
 
fast först:

?
 
kom igen!
FORT!!
 
...vi bländar fyrgubben som är jag, CP
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0