hoho

alltså låt 2. tror jag ska döpa första till Arsel, den här till Bög etc. i gammal god M.A-anda.
 
det ska slutgiltigen bli en mening. som enkelt och glasklart förklarar meningen med livet! hahaha när det blir klart.
 
hitta på musik för första gången på typ 3 år.
 
varför?
 
för det första bygger MAN (!!!) musik utav glädje. :D den lidande konstnären är en myt. lidande är lidande. och att man tror att..... det är en förutsä..... det är inte är nått annat än fördjävligt!!
 
anledningen att så många knarkar är förmodligen för att det allt som oftast är så usla arbetsförhållanden som gäller. för musiker. och liknande pack. plus att många bara inte har nått val.
 
jag är inget av ovan. har aldrig velat bli. inget annat heller! jag bara fjantar! :D
 
första låten Arsel gjorde jag på arbetstid. nån form av punkinställning måste man ändå ha. musik skall vara till BARA för att - å det grövsta - underminera lag och ordning. alla andra anledningar är icket giltiga.
 
iaf. tror jag började med dagens bara pga bluesen förra veckan. alltså inte musikstilen, CP!
 
blues 4 realz, alltså.
 
:D
 
men, sen vänder den till nått hoppfullt OCH då går det alltså (svinigt snyggt! å va nöjd jag blev!) över till musikstilen blues. fast i dur. dyrblus. alltså av en slump. snubblade kanske över martina eller nått. hade övergången inte blitt bra hade det harvat på i moll i typ säkert flera stycken evigheter och bara blivit deprimerande.
 
det blir iaf låt fyra. Dyrblus'n. haha! detta får mig osökt in på minnet av att när jag som typ 4-åring (förvånat) konstaterade; mormor, du har ju två (!!) magar! (hon hade jämt THE BLUS! fula och ljusblåa dessutom). :D hon är död nu. lyllos henne!
 
:D
 
alltså vad minns man EGENTLIGEN? det där har säkert morsan berättat. som hennes morsa berättade för henne etc.
 
hoppas inte jag några som helst äkta minnen!

:D
 
vore groovy!
 
tänk typ igår!
 
var kanske bara en bok man läste? som man glömt bort vilken det var!
 
haha och vad skulle det spela för roll om nått verkligen har hänt/inte hänt?!
 
hur man än gör blir allt ändå bara efterkonstruktioner. vissa får till dem snoffsigare än andra.
 
brabra.
 
ändå tur det här!
 
allt handlar om tajming. även om allt i slutänden blir skit har jag ändå kul!
 
ÅH NEJ! nu fick jag o-kul. ska jag skriva ett (o)personligt brev som bör postas imorrn eftermiddag. ska ljuga svinmkt! :D vadå, man kan inte ta arbete på allvar. det skulle vara omoget. hålla på spela seriös och leka vuxen.
 
 
VILL INTE NU!! slänger ihopp nått timman innan postpysslingarna fyller sina dagliga säckar! mmmmm nu blev jag sugen på potatis!
 
 
inte. helst friterad isåfall.
 
 ...men
 
jaou!
 
Fyndade på skivmarknan!
 
och är redo för transportsträckan; 5 vardagar. tänk om man fick åka bil så länge. eller FLYG! det skulle inte va hälften så tråkigt!
 
:D
 
eller RYMDSKEPP!
 
åsså när man är framme får man typ ett sexpack!
 
jaja. att arbeta är att vänta. på sämre tider. ju mer man arbetar desto SÄMRE tycks framtiden se ut att bli!
 
haha
 
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0