Här experimenteras

med arbete och alkohol!
 
månaden utan har vart svinigt bra.
 
t.ex som i morse. vakna av sig själv och bara hur kroppen känns.
 
som den SKA kännas varje morgon.
 
..
 
Rimligt.
 
Mynesterien.
 
det är där i typ det landet klostret ligger där jag huserar!
 
..
 
och ja!
 
förutsättningarna. det FINNS fan inga förutsättningar längre!
 
..
 
så men det går bra. har strängat om. det är ganska kul
 
Me and Simon är min nya bästa skiva!
 
..
 
har lyssnat lite på devins senaste och. verkligen FÖRSÖKT. dubbelskiva.
 
andra (?) av dem är ganska bra, ändå!
 
blir säkert en tredje gång.
 
SNÄLLA degen ge mig mobilen nån gång så att det blir uthärdligt att arbeta igen nångång!
 
..
 
men det kan man inte räkna med.
 
tror jag måste köpa en ny mp3-spelare, annars.
 
mobiler. gick tillbaka till en rågammal. den som telefon, som den är, är ändå mkt bättre. för man behöver inte ladda den jätteofta.
 
dessutom gör den jättelustiga knappljud, så att det låter som det är äkta, och inte rymdscreen.
 
haha.
 
love it.
 
sen att ha instagram älskade jag!
 
DET vill jag ha igen.
 
här skall has!
 
vars är halloweenfesten?
 
jag kan klä ut mig till en alligator. hade lätt gjort det. men SATAN så hemsk den var. kliar. och hårar! hahaha rummet efter partyt lär måsta damsugas.
 
och statiskheten. rufset. man måste typ klippa av hälften av håret åxå.
 
så jag vill nog inte klä ut mig.
 
gör en jewtubeplaylist igen på facebook som jag kan ha att lyssna på imorrn istället.
 
blir bra tills nån ringer.
 
Alla festar på fel dagar!
 
Mysteries blir dagens. med mera med mera. hahaha
 
cp
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0