är det nått jag är dålig på?

SÅ ÄR DET PÅ ATT ÖPPNA MAKRILLKONSERVER!
 
nåja. ändå småking att gåomkring och lukta gammal fisk på jobbet!
 
i helgen val molgan häl och lyssnade på nytt. he liked it.
 
bra. då kan vi spela det. sen. kanske.
 
--
 
problemet är att det är spritfest nu varje helg igen.
 
då står allt stillare än sill.
 
apropå fisk?
 
SÅ ÄR DET roligt följeTÅNGEN (HAH!) på vetenskapensvärld nu.
 
har alltid velat va en fisk.
 
det går åt fel håll allting!!

...
 
ja i stort sett allting!
 
vilket inte gör nått.
 
har en plan. det här är ohållbart.
 
sluta tänk åt mig hela tiden, andra!
 
ERA TANKAR LEVER OM och är nästan ännu mer störande än mina egna!
 
det enda jag avskyr mer än åsikter är tankar.
 
Tips: om du ska envisas med åsikter så BYT åtminstonde så ofta som möjligt.
 
och börjar du tänka på nått och kanske till och med RUNTIKRING och så börja GENAST tänka på nått annat isåfall.
 
ohållbarheten!
 
ohållbarheten!
 
i evigheten, sarligheten och säregenhetens evinnerliga plus ebarmerlighet 0härlighet.
 
nollhärska.
 
det var tungt på jobbet i morse.
 
apropå ogillningar:
 
är det nått jag ogillar är det att hugga i!
 
ta i!
 
försöka!
 
anstränga sig!
 
ja helt enkelt och överhuvudtaget att göra saker!


SÄG EN SAK SOM ÄR VÄRD ATT GÖRA:
 
nej jusst det.
 
lägg ned!
 
allt!
 
MINST!
 
..
 
att få saker ogjorda, det är min melodi!
 
motarbeta alltid arbete!
 
=och ta alltid avstånd från sig=
 
det går åtminstonDe inte (utan att framstå som en idiot) att påstå att man ändå inte blir rastlös (i ordets rätta bemärkelse) av att göra saker exakt hela tiden!
 
hah!
 
man har inte roligare än man köper ut!
 
.
 
mer osmakligheter?
 
haha. så mkt osmakligt och oinbjudande det finns!
 
ingenting är särskilt inbjudande nuförtiden.
 
nä. jag vill inte upprepa sig mer än majsnödvändigt.
 
men vardag äcklar mig.
 
man borde kunna skrapa bort dom på nått sätt.
 
ingenting är omöjligt!
 
bara det mesta!
 
..
 
och det är så jäääävla långtråkigt. men det är bara mitt problem och jag får härmed dåligt samvete för att jag inskränker mig på din frihet till att slippa höra på liknande tjafs om jusst ingenting annat än tristheter.
 
men har du nått bättre för dig?
 
uppenbarligen inte!
 
jag ser ned på dig.
 
 
 -------------------
 
för övrigt ger jag mig inte: har jag typ fått bröstvårtor kring mina bröstvårtor?
 
helt ohärligt är det iaf!
 
och kan det sluta va sånt här väder HELA tiden?
 
det är dets fel säkert!
 
.--
 
nä jag säger som jag jämt brukar säga till jag:
 
far och flyg!
 
woohhiohhohohoooooooooOOoOOOooOOoooOooooo ... oo ..... .    .                 .   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ploffs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0