8/10!

är dagsformen. typ NU!!
 
hehehe
 
har känt mig lite bränd ett tag. alltså utbränd light. typ för mkt folk (framförallt!), för mkt fest & för mkt jobb. det är ALLTID för mkt jobb. ingen frisk människa jobbar ofrivilligt 8 timmar om dan. haha
 
men dåså. helg. jobbar. men det är ok. Trallat förbi axl och hämtat mitt snus (hade svinigt bra kväll i onsdags! har jusst börjat avbetningen av en bergmanbox a 20 filmer = 20 onsdagar jolly fun time!)
 
2 manna fester är överlägset bäst. för att dom är mest gay såklart! :D
 
jajusstja. imorrn fyller emma 30!
 
jag orkar inte. men måste. jag är ju alkoholist!
 
:D
 
sen är det helg på riktigt på söndag. kan bli jävligt tråkigt.
 
men det är ju bah härligt!
 
ja påstan ja, köpte på inrådan (senaste rådet var fan sämst!) la noir tvspelet och en svinfet samling poe! typ allt!
 
:D :D
 
så. har vart på tok för social på sistone.
 
solitude always brings da powa!!
 
mina lyckligaste ögonblick är alltid ensam. haha 
 
det säger sig ju självt: delar man ett lyckligt ögonblick med nån annan så får man ju bara hälften!
:
:D
 
haha
 
nä den här årstiden alltså! orkar faktiskt göra saker när jag kommer hem. spelat lite gitarr utan att typ bära mig själv till fanskapet. 
 
jag funderar på att starta ett nytt band. kollar lite intressse och så.
 
auberon är prio ett såklart. vi ska göra klart skivfan.
 
men att get our acts together alltså. hahah
 
det är ingen lek!
 
vi är som ett svart hål av kaos och det ba sugs in intet ont anande folk på löpande rymdband!
 
kom kom!
 
:D
 
jaja. jag ser ändå ett slut på nostalgitrippen. det enda jag verkligen vill göra är att spela live. turnera. och det är ytterst tveksamt att.... ja. men ja. skivan kommer bli awesome! 
 
så skiva. sen ska jag bli chef.
 
eller bara köra motorcykel.
 
äh
 
det spelar ingen roll vad man gör!
 
:D
 
så...
 
ha kul, ät, skit, dö!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0